معاون اداری و مالی هلدینگ امید:کویرتایر،دانشگاه عالی و یک واحد نمونه برای کشور است

معاون اداری و مالی شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید گفت: شرکت کویرتایر ظرفیت های بسیار خوبی اعم از نیروهای متخصص و متعهد دارد و امروز به یک دانشگاه عالی و یک واحد نمونه برای کشور تبدیل شده است .

به گزارش “پیام خاوران، محمد اسدی در جمع مدیران ارشد شرکت کویرتایر اظهار داشت: مجموعه کویرتایر تاکنون افتخارات بسیاری را به دست آورده است ومایه افتخار استان وکشوراست.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در شرکت امید به عنوان سهام دار عمده کویرتایر اتفاقات خوبی رخ داده است خاطرنشان کرد: در اواخر سال گذشته بانک سپه و شرکت امید مجوزی برای افزایش سرمایه در شرکت کویرتایر صادرکردند زیرا در شرکت امید این موضوع اهمیت دارد که شرکت های تحت پوشش بتوانند از حداکثر ظرفیت خود در مسیر توسعه استفاده کنند. خوشبختانه در شرکت کویرتایر براساس آمار ارائه شده و افتخارات به دست آمده می توان گفت تمامی ظرفیت های قابل دسترس به کار گرفته شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت کویرتایر و معاون اداری ومالی شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید با بیان اینکه این ظرفیت ها نیاز به ایجاد سرمایه گذاری جدید دارد افزود: با هدف افزایش ظرفیت و تکمیل زنجیره ارزش ، در سند راهبردی امید برای شرکت کویرتایر و سایر  شرکت ها سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است و امید است در آینده نزدیک مرحله نخست افزایش سرمایه شرکت کویر اتفاق بیفتد و بلافاصله مرحله دوم آن نیز اجرایی گردد.

اسدی با بیان اینکه بحث توسعه، اشتغال و استمرار در اشتغال در کویرتایر نتیجه خوبی داشته است خاطرنشان کرد: شرکت کویرتایر ظرفیت های بسیار خوبی اعم از نیروهای متخصص و متعهد دارد و امروز کویرتایر به یک دانشگاه عالی و یک واحد نمونه برای کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های صنعتی قابل توسعه و نامحدود هستند اظهار داشت: اینکه شرکت کویرتایر به تنهایی بالغ بر ۹۳ درصد ارزش افزوده ناشی از فروش۳ محصولات کشاورزی( زعفران، زرشک وعناب) را برای استان به ارمغان آورده نشان از این است که ظرفیت های صنعتی ظرفیت های قابل توسعه هستند و با تدبیر و سرمایه گذاری این امر محقق می شود.

بیشتر بخوانید   دعوت به حضور پرشورمردم خراسان جنوبی در راهپیمایی 13آبان

معاون اداری ومالی شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید با اشاره به اینکه خوشبختانه سیاست گذاری هایی که در هلدینگ امید انجام شده است در این مسیر است افزود: تغییر مدیریت در شرکت امید ، و تدوین سند راهبردی و برنامه عملیاتی در موضوعات مختلف هولدینگ موجب جهش در سرمایه گذاری و توسعه این هولدینگ شده است که اکنون به عنوان بزرگترین هلدینگ معدنی و بورسی کشور در ۴ حوزه معدن، برق و انرژی، سرمایه و نفت و پتروشیمی فعالیت می کند.

اسدی با اشاره به اینکه خوشبختانه در شرکت امید درراستای تکمیل زنجیره ارزش ، بحث تولید لاستیک های جدید در دستورکار قرار گرفته است یادآور شد: تحقق این امر در کویرتایر به عنوان تنها تولید کننده تایر ماشین های معدنی در کشور هم به قطع وابستگی کمک می کند و هم ارزش افزوده خوبی را برای سهام داران به همراه  خواهد داشت.

وی با تاکیدبر اینکه می بایست دستاوردهای شرکت کویرتایر در سطح ملی به نمایش گذاشته شود افزود: شرکت کویرتایر تجارب ارزنده ای را در بحث جهش تولید، صرفه جویی در بحث آب، برق و گاز داشته است که می تواند یک الگو برای سایر شرکت ها باشد .

در این جلسه محمد سلطانی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره معرفی و از خدمات محمدعلی کریمی ابرقویی  قدردانی شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها