نیروهای مسلح دژی مستحکم در مقابل برنامه‌های براندازی نظام از سوی دشمنان هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح دژی در برابر برنامه‌های دشمن برای براندازی نظام و انقلاب هستند که مردم نسبت به وجود آنها احساس امنیت می‌کنند.

به گزارش “پیام خاوران، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروهای مسلح دژی در برابر برنامه‌های دشمن است که مردم نسبت به آن احساس امنیت می‌کنند اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است.

وی افزود: دشمن تجهیزات خود را برای براندازی نظام ما به صف دارد اما امید است با رسوایی غرب بعد از نابودی کمونیسم شرق، آرمان بزرگ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که همان نابودی ریشه فسادها و جنایت‌ها است آن گونه رقم بخورد که فرمانده اصلی پرچم را به دست گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نقش نیروهای مسلح تحت هر نام و کشوری از اهمیت زیادی برخوردار است و مشترکات نیروهای مسلح در طول تاریخ به هم شبیه بوده اما در تعریف تفاوت زیادی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی: نظم و انضباط اساس اقدامات نیروهای مسلح است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مرزدار انواع مسائل اجتماعی جامعه است

 

عبادی با بیان اینکه ارتش و سپاهی که دنبال منویات پیامبران و پیشوایان دین می‌رود کارش حفاظت است و آدم کشی نیست، افزود: امثال شهید قرنی‌ها، شهید صیاد شیرازی و حاج قاسم‌ها بسیار زیادند اما بی نام و نشان هستند.

وی گفت: در طول تاریخ نیروی مسلح یک نیروی فرهنگی و بازوی انبیاء و اولیای الهی بودند و قبل از اینکه در هر رتبه ای در سیستم نظامی جایگاه داشته باشند به عنوان انسان و مسلمان دارای عقیده و آرمان هستند و فسلفه جنگ آنها ۱۸۰ درجه با نیروهای مزدور مکتب انحرافی لیبرال غربی تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید   زلزله 6.4 ریشتری افغانستان در مرزهای خراسان جنوبی احساس شد

امام جمعه بیرجند با اشاره به جنایت‌های چنگیزخان مغول و کشتار مردم افزود: اما در زمان معاصر ما دیگر چنگیزها روسفید هستند به جهتی که در برابر آنچه وحشی‌های مکتب انحرافی لیبرال غربی انجام می دهد، چنگیز اصلاً عددی نیست و به تعبیر خود آنها همه گزینه‌ها از مکر و حیله، قتل و جنایت و همه چیز را انجام می دهند.

عبادی  ادامه داد: نیروهای مسلح مدرن مجهز به تکنیک بالا و تجربه و با تاکتیک‌های متعدد چگونه تعریف می شود و دیگر واژه ای که بتواند تعبیر مفاسد این مزدورها را که برای رسیدن یک عده ای انسان‌خوار به آرمان های شکم و شهوتشان هر جنایتی انجام می دهدعاجز از تعریف این نوع از مزدوری است.

موجودیت ارتش برای حفظ انقلاب اسلامی است 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه موجودیت ارتش برای حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها از جمله جنگ تحمیلی، بازسازی، جبهه مقاومت و مردم‌یاری، ماموریت‌های محوله خود را با تمام توان و به صورت تخصصی نشان داده است.

جدیدترین خبرهای استان و کشور را در کانال تلگرامی پیام خاروان دنبال کنید (کلیک کنید)

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی کامل برای دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد، بیان کرد: ۲۹ فروردین به امر حضرت امام خمینی (ره)، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است و امام راحل با همان نگاه هوشمندانه و دوراندیشانه خود این تصمیم را گرفتند که ارتش باید حفظ شود.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها از جمله جنگ تحمیلی، بازسازی، جبهه مقاومت و مردم یاری، ماموریت‌های محوله خود را با  تمام توان و به صورت تخصصی نشان داده است.

بیشتر بخوانید   آماده بودن تمام داروخانه‌های خراسان‌جنوبی جهت توزیع ماسک

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها