تلاش و مجاهدت سیمبانان عزیز؛ سبب پویایی صنعت برق و ارائه خدمات فراگیر به مشترکین است+پوستر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز جهانی سیمبان را به سیمبانان تلاشگر در صنعت برق استان خراسان جنوبی و کشورتبریک گفت.

به گزارش” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ؛ مهندس مهدی دادگر در این پیام آورده است: شغل سیمبانی از سال ۱۸۴۰ با راه اندازی خطوط تلگراف روی پایه‌های چوبی آغاز شده و با توسعه‌ خطوط برق در سال ۱۸۹۰ وارد این صنعت شد. ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) به عنوان روز جهانی سیمبانان در جهان نامگذاری شده است.

حرفه سیمبانی (lineman)، به عنوان شغلی مهم و حساس محسوب می شود که نیاز به آموزش فنون و تکنیک های مختلف فنی در کنار ورزیدگی جسمانی، هوش و ذکاوت کافی و همچنین روحیه سالم و قوی برای جلوگیری از هرگونه اشتباه در لحظه و در ارتفاع است.

اینجانب بر خود لازم می دانم از تمامی تلاش ها، سخت کوشی و همت بلند سیمبانان عزیز شاغل در سطح استان اعم از همکاران و پیمانکاران، که در این روزهای درگیری کشور با ویروس کرونا ، با تأمین برق مطمئن و پایدار ، همراه با رعایت دستورالعملهای ایمنی و پروتکلهای بهداشتی ، پشتیبان مدافعان سلامت هستند ، سپاسگزاری نمایم .

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۳۹ هکتار از اراضی ملی خراسان جنوبی رفع تصرف شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها