پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی از افزایش پروازهای استان خبر داد و گفت: هواپیمایی پارس ایر ۴ پرواز به فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند برقرار کرد.

به گزارش “پیام خاوران“، عظیم طهماسبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان تاسیس هواپیمایی پارس مذکرات جهت برقراری پرواز به مقصد بیرجند با مسئولین شرکت یاد شده آغاز شدکه پس از ورود هواپیماهای بدنه متوسط آن شرکت به ایران مذاکرات فی ما بین جدی تر گردید و اولین پرواز آزمایشی آن شرکت اواسط اسفند ماه جهت بازدید و بررسی امکانات فرودگاه بیرجند انجام شد و قول مساعد جهت برقراری پروازها به این اداره کل داده شد.

وی افزود: پس از اخذ مجوزهای های لازم هواپیمایی پارس فروش مسافر خود را در کشور آغاز کرذده و هفته ای ۴ پرواز رفت و برگشت به مرکز استان خراسان جنوبی را نیز در برنامه خود دارد.

 

بیشتر بخوانید:

افزایش پروازهای هفتگی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند به ۲۶پرواز+ جدول پروازها

پروازهای فرودگاه بیرجند افزایش یافت

 

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی درباره پرواز هواپیمایی پارس ایر گفت: پرواز های این شرکت از هفته آینده پنجم اردیبشت روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته آغاز خواهد شد که پرواز روز یکشنبه ساعت ۱۰:۲۵ از تهران آغاز ساعت ۱۱:۴۰ وارد بیرجند شده و ۱۲:۲۰ از بیرجند به تهران و پرواز روز سه شنبه ساعت ۰۶:۴۰ از تهران آغاز ساعت ۰۷:۵۰ وارد فرودگاه بیرجند و ساعت ۰۸:۲۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

طهماسبی خاطرنشان کرد: پروازهای این شرکت توسط هواپیمای بمباردیر انجام خواهد پذیرفت.

مدیر کل فرودگاه های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: هواپیمای بمباردیر ساخت کشور کانادا بوده و توانایی پذیرش ۵۰ نفر مسافر را دارد که با توجه به اینکه این هواپیماها جزو سری هواپیماهای بدنه متوسط تقسیم بندی می شوند بسیار مناسب مناطقی همچون خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید   محدودیت تردد در تمامی شهرهای خراسان جنوبی اعمال می‌شود

وی افزود: در حال حاظر در تلاش هستیم تعداد پروازهای شرکت پارس ایر را به استان افزایش دهیم اما با توجه به تعداد محدود ناوگان شرکت یاد شده و تقاضای بالای دیگر شهرهای کشور در صورت استقبال مسافرین حتما افزایش پروازها خصوصا برقراری خطوط پروازی جدید صورت خواهد پذیرفت و این اداره کل همچون گذشته در حال پیگیری به جهت افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند است.

جدیدترین خبرهای استان و کشور را در کانال تلگرامی پیام خاروان دنبال کنید (کلیک کنید)

طهماسبی عنوان کرد: در برنامه تابستانی فقط روزهای پنج شنبه این فرودگاه بدون پرواز است که امیدواریم بتوانیم توسط ایرلاین های موجود یا دیگر ایرلاین های فعال کشور مشکل پروازهای پنج شنبه به مرکز استان را نیز برطرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برنامه تاستانی این فرودگاه با این تعداد پرواز پاسخگوی نیاز هم استانیها می باشد و بیش از این تقاضا وجود ندارد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها