۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به خراسان جنوبی اختصاص یافت

مدیرکل ورود ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به توسعه دامپروری در مناطق محروم خراسان جنوبی+ ویدئو(ره) در خراسان جنوبی گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی این ستاد در سال جاری به خراسان جنوبی اختصاص یافت.

به گزارش “پیام خاوران” سیدمجتبی موسوی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تسهیلات قرض‌الحسنه از محل طرح «اجتماع محور سحاب» با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله در نظر گرفته شده که به بیش از پنج هزار روستایی استان پرداخت خواهد شد.

وی سقف این تسهیلات را ۴۰ میلیون تومان ذکر کرد و افزود: افراد روستایی بیکار و با درآمد کمتر از یک میلیون تومان می‌توانند از این تسهیلات قرض الحسنه اشتغال بهره‌مند شوند و این تسهیلات در ۷۰ رسته شغلی روستایی پرداخت می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

ورود ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به توسعه دامپروری در مناطق محروم خراسان جنوبی+ ویدئو

سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای مدرسه سازی در خراسان جنوبی

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه‌های ما طرح‌های اشتغال روستایی در قالب طرح سحاب است که ثمرات بسیار خوبی در روستاها داشته است.

وی اضافه کرد: در حوزه اشتغال روستایی در ۴۷۰ روستای بالای ۵۰ خانوار ورود پیدا کردیم و پارسال ۱۶۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه روستایی در این زمینه پرداخت شد.

جدیدترین خبرهای استان و کشور را در کانال تلگرامی پیام خاروان دنبال کنید (کلیک کنید)

موسوی گفت: در خراسان‌ جنوبی ۳۰ تسهیل‌گر و مجری داریم که دوره‌های ۴۵ روزه آموزش تسهیل‌گری دیده‌اند و در حال حاضر در راستای اشتغالزایی روستاییان فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت گازخراسان جنوبی خبرداد / اجرای۱۰هزارمیلیاردتومان پروژه گازرسانی درخراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها