پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت پیامی صادر کرد و گفت: بزرگترین نعمت، عافیت و تندرستی است.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت پیامی صادر کرد.

در متن پیام استاندار خرااسن جنوبی آمده است: بزرگترین نعمت، عافیت و تندرستی است. سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع و ظرفیت ها، زمینه رشد و توسعه سازمان ها و در پی آن جامعه و کشور را فراهم می‌کنند.

یکی از شاخص های پیشرفت در همه جوامع، داشتن نیروی انسانی کارآمد، بهره ور و توانمند است که بدون تردید همه این توانایی ها در سایه سلامت جسمانی و روانی افراد رقم می خورد و اگر جامعه ای از این مزیت رقابتی برخوردار نباشد، قطعاً نمی تواند به هدف های مورد نظر خود دست یابد، به همین دلیل، يكی از راه های بهبود کیفیت سرمايه انسانی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامتی نيروی كار است.

همین اهمیت هم سبب شده در تقویم مناسبت ها، ایامی به “هفته سلامت” اختصاص یابد تا جایگاه این موضوع در اولویت برنامه های همه حوزه ها قرار گیرد.

اما آغاز “هفته سلامت”، فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش ها و زحمات گسترده و همه جانبه فعالان این حوزه، بخصوص کادر بهداشت و درمان به ویژه در خراسان جنوبی که طی سالیان متمادی با تکیه بر تخصص و دانش فنی، سلامتی را به مردم این استان در سطح شهرها و روستاها ارزانی داشته اند و بی شک در این روزها که شیوع ویروس کووید- ۱۹ و گسترش بیماری کرونا، بر همه ابعاد زندگی سایه انداخته، تلاش های ایثارگرانه پزشکان، پرستاران، بهیاران و پرسنل خدوم و زحمت کشان حوزه سلامت برای نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه بیش از پیش مشهود است.

بیشتر بخوانید   ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی اختصاص یافت

از طرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی و بالطبع ارتقاء شاخص های سلامت جامعه، که طی ۴۲ سال گذشته قابل تحسین بوده، در شرایط فعلی و در تأمین نیازها برای  مقابله با بیماری کرونا، در نوع خود در دنیا بی نظیر است و سبب شده به همت فعالان این عرصه، ایران اسلامی در مقایسه با دیگر کشورهای جهان در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشد و به موفقیت های فراوانی در مدیریت بیماری و به ویژه کشف واکسن دست یابد.

اینجانب ضمن تبریک هفته سلامت امسال با شعار” ساخت  جهانی  عادلانه  تر  و  سالم تر” به همه، از خدمات و فعالیت های بسیار ثمربخش همکاران حوزه سلامت استان و به ویژه خیرین این عرصه، تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم با هماهنگی و هم افزایی بین بخشی در خانواده بزرگ بهداشت و سلامت استان، و البته مشارکت همگانی اقشار و گروه های مختلف مردمی، به زودی شاهد ریشه کن شدن بیماری کرونا و برگشت نشاط به جامعه باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها