استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد:تلاش برای بهار و تابستانی بدون قطعی برق، با هم افزایی و مدیریت درست مصرف

 
استاندار خراسان جنوبی گفت : باید با هم افزایی و مدیریت درست مصرف، تلاش کنیم  فصل های بهار و تابستان را  بدون قطعی برق سپری کنیم

به گزارش ” پیام خاوران ” حمید ملانوری با بیان این مطلب در دیدار مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت: با عنایت به پیش بینی احتمال افزایش مصرف برق در ماه های پیش رو ، به ویژه در خرداد، تیر و مردادماه،  باید تلاش کنیم تا با هم افزایی و مدیریت درست مصرف این ماه ها را بدون قطعی برق سپری نماییم.

وی به لزوم توجه بیش از پیش به واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و تصریح نمود: باید تلاش نماییم که واحدهای تولیدی تأمین کننده کالاهای اساسی و… در استان که بار اشتغال و توسعه اقتصادی را بردوش می کشند، آسیب نبینند چرا که بیماری کرونا به اندازه کافی، این واحدها را تحت تأثیر قرار داده است.

استاندار خراسان جنوبی به لزوم مدیریت صحیح  مصرف انرژی اشاره کرد و متذکر شد: بهتر است با مدیریت صحیح، میزان مصرف برق دستگاه های اجرایی، معابر و…کاهش یابد و دستگاه های اجرایی  جهت تأمین برقشان از برق اضطراری استفاده کنند.

ملانوری سطح خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان را خوب ارزیابی کرد و با توجه به سطح خدمات این مجموعه، دستورات لازم را در خصوص تقویت اعتبارات این بخش در راستای تقویت زیرساخت های شبکه برق استان صادر کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۵۰۰ برنامه هفته پدافند غیرعامل در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها