هیچ مشکلی برای ساخت و ساز در رحیم آباد وجود ندارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: با تدابیری که اندیشیده شد، در حال حاضر هیچ مشکلی برای ساخت و ساز در رحیم آباد وجود ندارد.

به گزارش” پیام خاوران “  محمد فرهادی با بیان این مطلب در تشریح اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات اهالی رحیم آباد، خاطرنشان کرد: حسب دستور استاندار، جلسات ویژه ای برای رفع موانع موجود در مسیر بهسازی رحیم آباد برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به واقع شدن این منطقه در حریم درجه یک میراث فرهنگی و در حریم ساختمان استانداری واقع شده، ساخت و ساز مردم را با مشکلاتی مواجه کرده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: موانع موجود، تأمین زیرساخت ها و ارائه خدمات را برای دستگاه ها به ویژه شرکت گاز نیز غیر ممکن کرده است.

فرهادی تصریح کرد: طی جلسات متعددی که با حضور کارشناسان دفتر فنی و حراست استانداری برگزار شد، در راستای رفع مشکلات و تسهیل شرایط برای شهروندان و دستگاه ها، مجموعه ضوابطی بر اساس قوانین موجود تدوین گشت.

وی متذکر شد: نکته تأکید در این ضوابط این است که ساخت و سازها باید تابع قوانین میراث فرهنگی باشد تا مشکلاتی برای باغ رحیم آباد که ثبت آثار ملی است، ایجاد نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: این ضوابط، ابلاغ شده و شهروندان می توانند با مراجعه به شهرداری، نسبت به نوسازی ملک خود اقدام کنند.

فرهادی گفت: بر این اساس، دستگاه ها نیز می توانند برای تأمین زیرساخت های لازم در این منطقه اقدام نمایند.

وی یادآوری کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی برای ساخت و ساز در رحیم آباد وجود ندارد و مردم می توانند برای اخذ پروانه به شهرداری مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید   کمبود فضای درمانی در بخش ناباروری بیماران خاص خراسان‌ جنوبی

انتهای  پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها