مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری منصوب شد

با حکم استاندار خراسان جنوبی، مرسل مالکی به سمت مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری منصوب شد.

به گزارش “پیام خاوران”، حمید ملانوری طی احکام جداگانه ای، مرسل مالکی را به سمت مشاور استاندار منصوب و وظایف مدیریت روابط عمومی استانداری را به وی محول کرد.
در متن این حکم آمده است: با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مشاور استاندار منصوب می شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توان موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.
در حکم بعدی مرسل مالکی آمده است: با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی، وظایف مدیریت روابط عمومی استانداری به شما محول می گردد.
اطلاع رسانی دقیق، شفاف و به موقع از فعالیت ها و اقدامات استانداری، ارتباط مؤثر و مفید با گروه ها و اقشار مختلف مردمی، ارتباط با اصحاب رسانه و ایجاد زمینه مناسب برای انتشار مطالب و موضوعات مرتبط با اقدامات دولت، ایجاد زمینه فعالیت هر چه بیشتر روابط عمومی سازمان ها و ادارات دولتی در استان و ایجاد ارتباط دوسویه بین استانداری و مخاطبین و پاسخگویی به مطالبات مردمی در رسانه های مختلف از جمله صدا و سیما، رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و فضای مجازی از شما انتظار است.
انتهای پیام/ ۱۰۲
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استاندار خراسان جنوبی: کویرتایر با مشارکت چند معدن بزرگ کشور توسعه می یابد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها