تمامی روستاهای خراسان جنوبی تا پایان امسال گازرسانی می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به ۲۵۰ روستا و پایان عملیات گازرسانی روستایی در استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت گازرسانی روستایی و نگاه ویژه شرکت گاز خراسان جنوبی به این موضوع، تا پایان امسال تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده ، در طول سال جاری گازرسانی به ۲۵۰ روستای باقی مانده استان انجام می شود و ضریب خانوار روستایی بهره مند از گاز طبیعی در خراسان جنوبی به ۹۹ درصد افزایش می یابد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۰۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که تنها طی سه سال گذشته با یاری خداوند متعال و تلاش و همت کارکنان ۱۱۱۱ روستای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

هاشمی با اشاره به خلق رکورد گازرسانی به ۶۳۴ روستا طی سال ۱۳۹۹ افزود: بسیار خرسندیم که با وجود شرایط خاص اقتصادی و وجود بیماری کرونا، توفیق داشتیم ۶۳۴ روستای استان را از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی رشد گازرسانی در استان را مرهون زحمات کارکنان و حمایت های شرکت ملی گاز ایران  دانست و افزود: خانواده شرکت گاز خراسان جنوبی آماده خدمت رسانی به مردم  استان است و امیدواریم با بهره مندی تمامی روستاهای استان، آسایش هم استانی های گرامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   روحیه مقاومت دشمن را از صحنه خارج می‌کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها