اهدای ۱۰۰۰بسته کمک معیشتی کارکنان کویرتایر در دومین رزمایش کمک مومنانه

کارکنان شرکت کویرتایر همزمان با ماه مبارک رمضان وبا لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی ودرنمایش شکوه همدلی با اهدای ۱۰۰۰بسته معیشتی به ارزش بیش از۴۰۰ میلیون تومان در دومین رزمایش کمک مومنانه مشارکت کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این مراسم با تقدیر از اقدام ارزشمند و شایسته شرکت کویرتایر در رزمایش کمک مومنانه گفت: رزمایش کمک مومنانه،حس انسان دوستی و هنر ملت ایران را به رخ دشمنان کشیده است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های روزه در مبارک رمضان همدردی با محرومان و دستگیری از نیازمندان و یاد گرسنگی و تشنگی قیامت است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پیوند عمیق بین مومنین یکی از زیبایی ها دین است، گفت: پیوند امت با ولایت در اطاعت پذیری آنان در برابر فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه هنر ولایت است، ادامه داد: در این دنیای که سرشار از تبعیض و ظلم است مقام عظمای ولایت تحت عنوان رزمایش کمک مومنانه، حس انسان دوستی و هنر ملت ایران را به رخ دشمنان کشیده است.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: در شرایط سختی و رنج، تمام مردم ایران همچون دوران هشت سال دفاع مقدس کنار هم قرار می گیرند و با هم بودن و اتحاد و انسجام را به نمایش می گذارند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به روز جهانی قدس، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) تدبیر و هنر ولایت برای اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان حول اولین قبله است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امروز در نطق تلویزیونی خود به‌ مناسبت روز جهانی قدس فرمودند که صهیونیست‌ها فلسطین غصب ‌شده را از روز اوّل به یک پایگاه تروریسم تبدیل کرده‌اند.اسرائیل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی علیه ملّت فلسطین و دیگر ملّت‌های مسلمان است

بیشتر بخوانید   نیروهای امدادرسان بسیج و سپاه به محل حادثه قطار اعزام شدند

حجت الاسلام نوفرستی در پایان گفت: هر روز شکست مفتضحانه امریکا و اسرائیل و توانمندی و اقتدار امت اسلامی را در سطح جهان و منطقه شاهد هستیم.

کویرتایر پیشگام در مسئولیتهای اجتماعی

مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز در این مراسم از روز قدس به عنوان یک روزبیادماندنی در تاریخ ایران اسلامی یادکرد و گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی با آینده نگری و هوشمندی در پیامی که در دهه ۶۰ صادرکردند، روزقدس راهمسایه و همجوار ایام قدر نامگذاری کردندزیرا یکی ازفلسفه های مهم قدر مبارزه با شیطان درونی است،مفهموم دیگر این است که روز قدس مبارزه بی امان با شیطان بزرگ بیرونی است که به عنوان سمبل و نماد شیطنت و سر انگشت بزرگ استکبار بزرگ در منطقه غرب آسیا است.

سید محمد حسین زینلی در ادامه بیان کرد: باعنایت به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر پیشنهاد برای کمک به اقشار نیازمند و آسیب پذیر با برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ایام ماه مبارک رمضان، کارکنان این شرکت در لبیک به این فرمان، کمک‌های نقدی خود را با اختصاص یک تا چند بسته غذایی به این امرخداپسندانه اختصاص دادند.

وی افزود: از محل کمک‌های نقدی کارکنان این شرکت، ۱۰۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از ۴۰۰میلیون تومان شامل برنج، روغن، قند، چای و ماکارونی تهیه و به نیازمندان و خانواده های صدمه دیده اقتصادی از ویروس کرونا اهدا گردید.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با بیان اینکه این مجموعه همواره در مسئولیتهای اجتماعی پیشگام بوده است گفت: تاکنون کارکنان خدوم کویرتایر حدود ۸۰۰ میلیون تومان در حوادث مختلف اجتماعی اعم از سیل گلستان، زلزله کرمانشاه، سیل سیستان و بلوچستان کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید   18 دستگاه برتر در جشنواره استانی شهید رجایی تجلیل شدند+ تصاویر

جهش ۴۰ درصدی  تولید شرکت کویرتایر درشرایط سخت اقتصادی

مدیرعامل شرکت کویرتایر با اشاره به شرایط سخت جنگ اقتصادی اظهار داشت: در سال گذشته تولیدات شرکت کویرتایرباجهش ۴۰درصدی همراه بود.

زینلی بیان کرد: در طول۷سال اخیر بیش از ۲۱ میلیون دلار و حدود ۳۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است .

مدیرعامل شرکت کویرتایرخاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد شبکه اینترنتی آنلاین را طراحی و مردم در سراسر کشور به  مراجعه به سایت این شرکت تایر خود را در اقصی نقاط کشور خریداری واز طریق پست به آدرسشان ارسال می شود

زینلی بااشاره به موفقیت های این شرکت در عرصه ملی طی سال گذشته گفت: دریافت لوح و تندیس واحد نمونه کارگری کشور،لوح وتندیس واحد نمونه ملی استاندارد،گواهینامه واحد نمونه رعایت حقوق مصرف کننده،لوح تقدیر واحد نمونه ملی در جشنواره ملی امتنان از کارگران،تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی در بخش ساخت و تولید ودریافت۲ لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی از جمله موفقیت های کسب شده در سال گذشته بوده است.

در این مراسم حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ،سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) سردارمسروری فرمانده مرزبانی استان،اشرفی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی ، جرجانی رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی، مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان ادارات وبانک های استان حضور داشتند بسته های معیشتی به سپاه انصارالرضا(ع)، فرماندهی مرزبانی ، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،کمیته امداد امام خمینی (ه)، هلال احمر ، موسسات خیریه استان تحویل داده شد تا بین نیازمندان شناسایی شده توزیع گردد.

بیشتر بخوانید   رئیس قوه قضائیه وارد بیرجند شد+ برنامه‌ها

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها