مراسم ویژه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان برگزار می‌شود

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری گفت: مراسم ویژه ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان بر گزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، مرسل مالکی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: این جلسه به منظور هم فکری در برگزاری هر چه باشکوه تر ویژه برنامه ۲۷ اردیبهشت ماه ، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور نماینده عالی دولت در استان برگزار خواهد شد تا خانواده بزرگ روابط عمومی استان از راهنمایی ها و ارشادات ایشان بهره مند شوند.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، به همه گیری شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از آن اشاره کرد و گفت: این جلسه باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.

مالکی ادامه داد: مهمترین دستور کار جلسه امروز، همفکری درخصوص چگونگی دعوت از مدیران پرتلاش روابط عمومی دستگاه های اجرایی، زمان برگزاری جلسه و… می باشد.

این جلسه با حضور اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان(دوره قبل) و  تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی برگزار شد و برنامه ریزی های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم صورت گرفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پیشرفت پروژه ترافیکی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسید

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها