طرح “هر کارمند حامی فرزند معنوی” در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی اجرا می‌شود

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از اجرای طرح “هر کارمند حامی فرزند معنوی” با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه فرزندان ایتام و محسنین در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی خبر داد.

محمد حسین حسنی در گفت و گو با پیام خاوران اظهار داشت: طرحی در بین دستگاه های اجرایی تحت عنوان طرح “هر کارمند حامی فرزند معنوی” با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه فرزندان ایتام و محسنین در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح نیمه دوم سال گذشته توسط کمیته امداد اجرا شد و مطابق آن ابلاغیه ای از معاون اول رئیس جمهور برای پیوستن دستگاه های اجرایی به این کمپین و پویش صادر شد.

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و بیان کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از فرزندان معنوی است تا بتوانیم گوشه ای از دغدغه ها و مشکلات این قشر آسیب پذیر جامعه را پوشش دهیم.

حسنی تصریح کرد: مطابق اطلاع رسانی هایی که در سطح استان انجام شد، طرح موضوعی در سطح سازمان به ویژه در جلسه ای که شورای معاونین و مدیران سازمان حضور داشتند مطرح شد و با استقبال گرم مجموعه مدیریتی سازمان و رئیس سازمان مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن در بین همکاران سازمان برنامه و بودجه استان نیز اطلاع رسانی صورت گرفت و مورد استقبال گرم همکاران قرار گرفت و توانستیم با جلسات و تفاهم نامه هایی که با کمیته امداد استان داشتیم مشارکت صد درصدی و حداکثری همکاران را در این کمپین و پویش شاهد باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کمک به فرزندان معنوی افزود: در حال حاضر تمامی همکاران به این پویش پیوستند و حدود ۷۰ نفر از همکاران ما که برخی بیش از یک فرزند معنوی را تحت حمایت خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید   افزایش ۶۳.۶ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در خراسان جنوبی

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی موجود، این قشر آسیب پذیر بیشتر در معرض آسیب هستند بنابراین تبیین شرایط این افراد و دغدغه هایی که دارند می تواند انگیزه و رغبت را برای کارکنان دستگاه های اجرایی به گونه ای پیش ببرد که بتوانند حامی فرزندان معنوی شوند.

حسنی بیان کرد: در این راستا مجموعه مدیریتی به عنوان پیشانی، در سطح دستگاه های اجرایی اگر پیش قدم و پیشگام شود می تواند مابقی همکاران را در این کمپین دعوت کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با حمایت های مادی و معنوی که درسازمان می توان ازکارکنان داشت به این هدف می رسیم که تعداد حامیان بیشتری را در جذب حامیان فرزندان معنوی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها