طرح “هر کارمند حامی فرزند معنوی” در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی اجرا می‌شود

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از اجرای طرح “هر کارمند حامی فرزند معنوی” با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه فرزندان ایتام و محسنین در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی خبر داد.

محمد حسین حسنی در گفت و گو با پیام خاوران اظهار داشت: طرحی در بین دستگاه های اجرایی تحت عنوان طرح “هر کارمند حامی فرزند معنوی” با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه فرزندان ایتام و محسنین در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح نیمه دوم سال گذشته توسط کمیته امداد اجرا شد و مطابق آن ابلاغیه ای از معاون اول رئیس جمهور برای پیوستن دستگاه های اجرایی به این کمپین و پویش صادر شد.

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی به اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و بیان کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از فرزندان معنوی است تا بتوانیم گوشه ای از دغدغه ها و مشکلات این قشر آسیب پذیر جامعه را پوشش دهیم.

حسنی تصریح کرد: مطابق اطلاع رسانی هایی که در سطح استان انجام شد، طرح موضوعی در سطح سازمان به ویژه در جلسه ای که شورای معاونین و مدیران سازمان حضور داشتند مطرح شد و با استقبال گرم مجموعه مدیریتی سازمان و رئیس سازمان مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن در بین همکاران سازمان برنامه و بودجه استان نیز اطلاع رسانی صورت گرفت و مورد استقبال گرم همکاران قرار گرفت و توانستیم با جلسات و تفاهم نامه هایی که با کمیته امداد استان داشتیم مشارکت صد درصدی و حداکثری همکاران را در این کمپین و پویش شاهد باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ کمک به فرزندان معنوی افزود: در حال حاضر تمامی همکاران به این پویش پیوستند و حدود ۷۰ نفر از همکاران ما که برخی بیش از یک فرزند معنوی را تحت حمایت خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید   ۹۵ درصد مطالبات گندم کاران خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی موجود، این قشر آسیب پذیر بیشتر در معرض آسیب هستند بنابراین تبیین شرایط این افراد و دغدغه هایی که دارند می تواند انگیزه و رغبت را برای کارکنان دستگاه های اجرایی به گونه ای پیش ببرد که بتوانند حامی فرزندان معنوی شوند.

حسنی بیان کرد: در این راستا مجموعه مدیریتی به عنوان پیشانی، در سطح دستگاه های اجرایی اگر پیش قدم و پیشگام شود می تواند مابقی همکاران را در این کمپین دعوت کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با حمایت های مادی و معنوی که درسازمان می توان ازکارکنان داشت به این هدف می رسیم که تعداد حامیان بیشتری را در جذب حامیان فرزندان معنوی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها