بانک کشاورزی آزمایشگاه تشخیص طبی و دو پانسیون پزشک در شهر مود می سازد

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، بانک کشاورزی و مجمع خیرین سلامت با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه ساخت یک واحد آزمایشگاه تشخیص طبی و دو پانسیون پزشک را تقبل کردند.

به گزارش پیام خاوران، تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین بانک کشاورزی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای ساخت یک واحد آزمایشگاه تشخیص طبی و دو واحد پانسیون پزشک در شهر مود به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به امضا رسید.

بانک کشاورزی پیشگام در ایفای مسئولیت اجتماعی

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در این باره گفت: بانک کشاورزی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود خدمات خوبی  از جمله کمک به آموزش و پرورش در باره ساخت مدرسه، بسته های کمک آموزشی، تهیه جهیزیه برای افراد نیازمند، کمک های نقدی مومنانه، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به هم استانی های عزیز در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ارائه کرده است.

حسین مودی افزود: احداث مرکز جامع سلامت شهر مود یکی از اقدامات ارزشمندی است که در سال ۹۶ کلنگ عملیات اجرایی  آغاز و در سال ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: در همان زمان احساس شد در کنار مرکز جامع سلامت، نیاز به آزمایشگاه است تا اینکه در آبان ماه سال گذشته در سفر مدیر عامل بانک کشاورزی به خراسان جنوبی ، موافقت اولیه اخذ و پیگیری های جدی انجام شد و در بهمن ماه سال گذشته موافقت بانک مرکزی اخذ شد و  مقرر گردید ۱۰ میلیارد ریال برای احداث این آزمایشگاه و  پانسیون از طرف بانک کشاورزی سرمایه گذاری شود.

مودی بیان داشت: موجب خرسندی است که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی براساس تفاهم نامه سه جانبه کار احداث این پانسیون به نتیجه برسد و مردم منطقه از خدمات آن بهره مند شوند وامیدوارم این خدمات و همکاری ها ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید   سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی بیرجند نیز گفت: بیش از یکسال از شروع پاندمی بیماری کرونا در جهان می گذرد و کشور ما یکی از کشورهایی بود که تحت تاثیر این بیماری قرار گرفت وحوزه سلامت در پیک های مختلف بیماری، روزهای سختی را پشت سر گذاشت.

محمد دهقانی فیروز آبادی افزود: اخیرا هم با آغاز پیک چهارم ۳۰ استان به طور همزمان درگیر این بیماری شدند و حجم بسیار زیادی از موارد مثبت شناسایی و تعداد زیادی از بیماران، بستری شدند که خوشبختانه با تجربیاتی که طی پیک های گذشته کسب شد و تمهیداتی که در راستای تامین تجهیزات درمانی و پروتکل ها در سطح کشور اندیشیده شد، این پیک علی رغم موارد مثبت بسیار زیاد شکسته و روند نزولی آن در سطح کشور آغاز شده است.

وی بیان داشت: علی رغم پیش بینی ها در خصوص افزایش بسیار زیاد موارد ابتلا و مرگ و میر در پیک سوم و چهارم، خوشبختانه به آن پیش بینی نرسیدیم، هرچند در خصوص بسیاری از کشورهای دنیا به وقوع پیوست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی ودرمانی بیرجند با بیان اینکه توجه به حوزه سلامت هزینه نیست سرمایه گذاری است گفت: خود و خانواد های مان یک روزی به این خدمت احتیاج داریم که این مقوله ضرورت نگاه ویژه به حوزه سلامت را دو چندان کرده است.

دهقانی خاطر نشان کرد: پیش از کرونا بارها و بارها شاهد بودیم کارکنان بانک کشاورزی به حوزه سلامت از هیچ کوششی فروگذار نکردند و امروز هم تفاهم نامه سه جانبه فی ما بین بانک کشاورزی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برایساخت یک واحد آزمایشگاه تشخیص طبی و دو واحد پانسیون پزشک در شهر مود منعقد می شود تا ان شاءالله به زودی مرکزخدمات جامع سلامت مود تکمیل شود و بتوانیم با تجهیز آن، خدمات بیشتری را به مردم این منطقه ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید   رشد 4.6 درصدی معاینه فنی خودروهای سنگین در خراسان جنوبی

رئیس مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: بانک کشاورزی از بدو راه اندازی مجمع خیرین در خراسان جنوبی در کنار مجمع بوده که امیدوارم این مسئولیت اجتماعی ادامه یابد و بتوانیم کارهای بیشتری را درحوزه سلامت با کمک  این بانک اجرا کنیم.

سید محمود حسینی بیان کرد: این پروژه با مساحتی به متراژ ۲۵۰ متر مربع و سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریال احداث می شود که بانک کشاورزی ۱۰ میلیارد ریال ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال از سوی مجمع خیرین سلامت و یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال از سوی دانشگاه  علوم پزشکی بیرجند سرمایه گذاری می شود.

وی با بیان اینکه تجهیز آزمایشگاه فوق و پانسیون به عهده دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: عملیات ساخت این پروژه بعد ازماه مبارک رمضان آغاز و پیمانکار متعهد گردیده طی ۱۸ ماه نسبت به تحویل پروژه اقدام کند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها