بیش از ۲۹۱ هزار مشترک در خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: از ابتداي تاسيس شرکت گاز خراسان جنوبي تاکنون بیش از ۲۹۱ هزار مشترک گاز در اقصي نقاط استان جذب شده است.

به گزارش “پیام خاوران”، سید محمود هاشمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر ۲۹۱ هزار و ۱۱۷ مشترک گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی وجود دارد که از این تعداد ۱۹۶ هزار و ۷۴۳ مشترک شهری و ۹۴ هزار و ۳۷۴ مشترک روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: طي سال گذشته ۲۷ هزار و ۵۲۱ مشترک جديد گاز در خراسان جنوبي جذب شده است که از اين تعداد ۶ هزار و ۶۱۸ مشترک شهري و ۲۰ هزار و ۹۰۳ مشترک روستايي است.

وی با اشاره به اتمام پروژه های گازرسانی شهری در خراسان جنوبی افزود: طی سه سال گذشته ۲۶ هزار و ۲۴۴ مشترک شهری در خراسان جنوبی جذب شده اند.

هاشمی با اشاره به افزایش چشمگیر مشترکین روستایی در استان تصریح کرد: از ابتدای تاسیس شرکت تا انتهای سال ۱۳۹۶، تعداد ۴۴ هزار و ۷۲۱ مشترک روستایی گاز در استان وجود داشته است و تنها طی سه سال گذشته با رشد ۱۰۸ درصدی نسبت به ۱۱ سال قبل، ۴۸ هزار و ۱۷۵ مشترک روستایی در خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: به امید خداوند و با تلاش همکاران شرکت گاز استان، در سال جاری پروژه های گازرسانی روستایی در استان به پایان می رسد اما اتمام پروژه هاي گازرساني، پايان ماموريت شرکت گاز نبوده و فصل جديدی در ارائه خدمات با کيفيت بيش از پيش براي مشترکين و متقاضيان گاز طبيعي در خراسان جنوبي آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نهمین محموله امدادی خراسان جنوبی به سیستان و بلوچستان ارسال شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها