۵۰۳ کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی بهسازی شد

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی از بهسازی و روکش ۵۰۳ کیلومتر از جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، رضا صادقی در بازدید از محورهای خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰۳ کیلومتر از جاده های استان جهت رفاه حال استفاده کنندگان از راه و ارتقاء سطح خدمت پذیری ،بهسازی و روکش شده است.

رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: از ابتدای سال گذشته، ۲۷ قرارداد با اعتباری حدود ۸۰۳ میلیارد ریال در بحث انواع روکش های آسفالت گرم ،تقویتی و حفاظتی منعقد شده است.

وی افزود: در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه ها،تاکنون ۶۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است که این عملکرد مربوط به اجرای ۹۶ کیلومتر روکش آسفالت گرم،۸۹ کیلومتر ماسه آسفالت گرم،۱۳۸ کیلومتر ماسه آسفالت سرد و در بحث اجرای روکش های حفاظتی ۴۷ کیلومتر اجرای عملیات اسلاری سیل و ۱۲۳ کیلومتر فوگسیل از محل اعتبارات ملی و  ۲۶۱۸۵ تن لکه گیری موضعی بصورت امانی صورت پذیرفته است.

صادقی خاطرنشان کرد: با توجه به طول ۱۷ هزار کیلومتری جاده های بین شهری و روستایی هر ساله اعتبار بالای برای بهسازی روکش اسفالت نیاز است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ارزآوری 114 هزار دلاری صادرات تعاونی‌ها در بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها