نابودی رژیم صهیونیستی با انسجام و وحدت اندیشه رقم می خورد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی با انسجام و وحدت اندیشه است گفت: با حضور در انتخابات در عرصه سیاسی مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام نوفرستی صبح امروز در  مراسم اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیرجند اظهار کرد: دشمن برای مقابله با اسلام در سرزمین فلسطین مستقر شده است.

وی افزود: حضور رژیم صهیونیستی فقط برای حکومت در یک منطقه و محدود به غرب آسیا نبوده است. بلکه این رژیم غاصب با برنامه و برای سطله بر تمام جهان وارد منطقه شده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: به همین دلیل امام خمینی (ره) با یک راهبرد کلان و وسیع و بیان اینکه این غده سرطانی؛ رژیم صهیونیستی تمام جوامعی اسلامی و بشریت را تهدید میکند و باید نابود شود پا به میدان مبارزه گذاشتند.

نوفرستی با بیان اینکه  به برکت خون شهدا و هدایت‌های پیامبر گونه امامین انقلاب فرصت های بزرگی برای انقلاب رقم خورد، عنوان کرد: عنوان روز قدس بعد از لیالی قدر و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای زمینه سازی این راهبرد کلان است. راهبردی که زمینه وحدت و انسجام امت اسلامی را در پی دارد.

وی اظهار کرد: در جنگ رژیم صهیونیستی با لبنان، غزه، فلسطین و سایر کشورهای مسلمان کسی باور نمی‌کرد که نیروهای حزب الله لبنان بدون پشتوانه دولت و دیپلماسی به پیروزی برسند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در جنگهای ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه که تمام قدرتهای جهان طرفدار رژیم صهیونیستی بود اما با مقاومت نیروهای کشورهای مسلمان بینی رژیم صهیونیستی به خاک مالیده شد و رژیم صهیونیستی آتش بس اعلام و عقب نشینی کرد.

بیشتر بخوانید   متخصص عفونی: اوج‌گیری مجدد کرونا درگیری بیشتری ایجاد می‌کند

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی۵۳ روز فقط مردم را در نوار غزه محاصره کرد و آخر برای حفظ آبروی خود عقب نشینی کردند و نتوانست به اهدافش برسد.افزود: ۱۲ روز است که مردم فلسطین و نوار غزه برای دفاع از خاک و وطن خود مقاومت کرده و با موشک باران کردن مراکز رژیم صهیونستی کار بزرگی را رقم زدند.

نوفرستی افزود: چه ادامه داشتن جنایات رژیم صهیونیستی و چه اعلام آتش بس، هر دو به منزله شکست صهیونیست‌ها است و آنها را در عالم مفتضح کرد و این نشان عظمت اسلام است.

وی بیان کرد: راهبرد دشمن از بین بردن تمام جوامع اسلامی است. اما اگر به جریان داعش که یک غده سرطانی دیگری از دست نشانده‌های آمریکا بود نگاه شود خواهیم دید که با شکل دادن گردان‌ها و تیم های منسجم یافته از کشورهای افغانستان مظلوم، پاکستان، ایران، سوریه، عراق و …  از بین رفت و داعش نابود شد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: برای نابودی داعش نیروهای سوری، عراقی، ایرانی، افغانی و سایر ملل اسلامی با یک اندیشه و تفکر با هدف نابودی آن با دشمن مبارزه کردند.

نوفرستی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز همه با یک اندیشه برای دفاع از کشور عازم جبهه های نبرد شدند.

وی با بیان این‌که با اندیشه‌های مختلف چگونه می‌توان برای مبارزه با دشمن اقدام کرد، گفت: هنر اسلام دور هم جمع کردن و انسجام بین تمامی افرادی است که به دنبال پیشرفت و رهایی از سطله بیگانگان هستند.

امام جمعه موقت بیرجند به راهبردهای مقام معظم رهبری در پیام مهم و تاریخی برای مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: آزمون این چند روز، ملت فلسطین را سرافراز کرد. دشمن وحشی و گرگ‌صفت به‌درستی تشخیص داد که در برابر قیام یکپارچه‌ی فلسطین ناتوان است.

بیشتر بخوانید   واحدهای تولیدی و معدنی خراسان جنوبی قابلیت جذب منابع بزرگ را ندارند‌

وی افزود: آزمون همکاری قدس و کرانه‌ی باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌ها، راهکار آینده‌ی فلسطینی‌ها را نشان داد. در این ۱۲ روز رژیم جابر، جنایات بزرگی عمدتاً در غزه مرتکب شد و عملاً ثابت کرد که بر اثر ناتوانی در مقابله با قیام یکپارچه‌ی فلسطین، رفتارهایی آن‌چنان ننگین و دیوانه‌وار مرتکب می‌شود که افکار عمومیِ همه‌ی عالم را بر ضد خود برمی‌انگیزد و خود و دولتهای غربی پشتیبان خود به‌ویژه آمریکای جنایتکار را از گذشته باز هم منفورتر می‌کند. ادامه‌ی جنایتها و درخواست آتش‌بس هر دو شکست او بود. او ناچار شد شکست را بپذیرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه‌ی فلسطین، مسئول و دارای تکلیف دینی است. عقل سیاسی و تجربه‌های حکمرانی هم این حکم شرعی را تأیید و بر آن تأکید می‌کند.

نوفرستی بیان کرد: دولتهای مسلمان باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند، چه در تقویت نظامی، چه در پشتیبانی مالی که امروز بیش از گذشته مورد نیاز است، و چه در بازسازی زیرساختها و ویرانیها در غزه مطالبه و پیگیری ملتها، پشتوانه‌ی این خواسته‌ی دینی و سیاسی است. ملتهای مسلمان، باید انجام این وظیفه‌ را از دولتهای خود مطالبه کنند، خود ملتها نیز در حدّ توان موظف به پشتیبانی مالی و سیاسی‌اند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند وظیفه‌ی مهم دیگر، پیگیری مجازات حکومت تروریست و سفاک صهیونیست است. همه‌ وجدانهای بیدار تصدیق می‌کنند که جنایت گسترده‌ی کشتار کودکان و زنان فلسطینی در این ۱۲ روز نباید بی‌مجازات بماند. همه‌ عوامل مؤثر رژیم و شخص جنایتکار نتانیاهو باید تحت پیگردِ دادگاههای بین‌المللی و مستقل قرار گیرند و مجازات شوند؛ و این به‌حول و قوه‌ی الهی تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید   بارقه امید در دل کشاورزان خراسان جنوبی روشن شد

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: تمام مسلمانان بدانند ادامه جنایات رژیم صهیونیستی قطعی است و این رژیم ادامه جنایات خود را هر موقع ضعفی در جوامع اسلامی ببیند آغاز خواهند کرد لذا باید مسلمانان از این فرصت استفاده بهینه را داشته باشند و با وحدت و انسجام در صحنه حضور داشته باشند.

نوفرستی عنوان کرد: دشمنان به فکر ناامیدی مردم ایران هستند و عربستان تمام هزینه‌ها را می‌دهد.

وی با بیان این‌که در سطح جهانی پیوسته پیروز هستیم گفت: پیروزی در سطح بین الملل روشن و آینده در اختیار جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت بیرجند به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات آزمون بزرگی است و دشمن برای عدم حضور از نظر مشارکت حداکثری تلاش می‌کند. دشمن دارد روح ناامیدی در مردم دمیده و به فکر این است با تبلیغات رسانه ای سوء میزان مشارکت در انتخابات را کاهش دهد.

نوفرستی به اخلاص حاج قاسم که وی را عظمت داد اشاره وتاکید کرد: ان‌شاءالله با حضور حداکثری در انتخابات در عرصه سیاسی مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و زمینه انتخاب اصلح را فراهم خواهیم کرد.

منبع: خاورستان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها