مدیریت اجرایی ‌به ‌تحول اساسی نیاز دارد/ مشارکت حداکثری نقطه پایانی بر مشکلات است

عضو مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه به واسطه ضعف در مدیریت مردم را ناامید کرده‌اند، گفت: اما راه علاج عدم حضور و قهر و بی تفاوتی به صندوق رأی نیست.

به گزارش “پیام خاوران“؛ حجت‌الاسلام مجید نصیرایی شامگاه یکشنبه در جمع مردم «سرایان» با دعوت از همه آحاد مردم برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: دولت آینده دولت تحول است که ناشی از تشکیل دولتی ایستاده در وسط میدان است و با همت، حضور و انتخاب شما این دولت شکل خواهد گرفت.

وی برخی از مشکلات امروز جامعه را ثمره انتخاب‌های غلط برشمرد و با اشاره به ویژگی‌های یک انتخاب خوب، گفت: باید کسی را انتخاب کنیم که نسبت به فساد حساس باشد و در خودش و اطرافیانش لکه سیاهی در پرونده نداشته باشد.

نماینده مردم چهار شهرستان غرب خراسان جنوبی در مجلس، دومین ویژگی کاندیدای اصلح را داشتن برنامه برشمرد و بیان کرد: کسی می‌تواند بر مشکلات کشور فائق آید که برنامه داشته باشد و از فردای روز انتخاب شروع به کار کند.

نصیرایی تأکید کرد: علاوه بر برنامه، به سابقه فرد و توانمندی او در اجرای برنامه دقت کنید. در دوره قبل برخی با حرف‌های پرزرق و برق و با بیان مسائلی مانند دیوارکشی در پیاده‌رو و دلار ۵ هزار تومانی مردم را ترساندند.

کشور نیاز به یک تحول اساسی دارد

وی جرأت اجرا را یکی دیگر از ویژگی‌های کاندیدای اصلح خواند و گفت: کشور نیاز به یک تحول اساسی دارد و برای این تحول افرادی باید سُکّان اداره امور کشور را برعهده بگیرند که جرأت اجرای آن و ایستادگی در برابر مقاومت‌ها را داشته باشند.

نماینده مردم طبس، بُشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم فعالیت‌های پیش رو، یکی دیگر از ویژگی‌های کاندیدای اصلح را کار شبانه‌روزی برشمرد و بیان کرد: کسانی که اهل کار شبانه‌روزی هستند، وسط میدانند و از نزدیک درد مردم را لمس کرده و شایسته بر عهده گرفتن پست ریاست جمهوری هستند.

بیشتر بخوانید   بهره‌مندی ۲۷ هزار و ۸۳۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک های مؤمنانه

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: تنها کسانی تا آخر همراه با انقلاب خواهند ماند که طعم تلخ فقر را چشیده باشند و در این دوره علاوه بر انتخاب اصلح حضور مردم نیز بسیار مهم است.

نصیرایی با بیان اینکه به واسطه ضعف در مدیریت مردم را ناامید کرده‌اند اظهار کرد: اما راه علاج عدم حضور و قهر و بی‌تفاوتی به صندوق رأی نیست و هم خودمان و هر کس در خانواده و محله ما است را باید دعوت کنیم تا در پای صندوق حاضر شوند و باور داشته باشیم، اگر با حاضر نشدن در پای صندوق نظام تضعیف شود به لحاظ شرعی مسئول هستیم.

عضو ناظر در شورای عالی گردشگری کشور نقش رسانه‌ها در حوزه مطالبه‌گری را پررنگ بر شمرد و یادآور شد: رسانه‌ها باید حقوق مردم و حقوق شهر را خوب و منطقی و با رعایت اخلاق مطالبه کنند.

نصیرایی افزود: من هم به عنوان زبان مردم وظیفه خود می‌دانم از مسئولینی که در مسیر خدمت به مردم تلاش می‌کنند حمایت کنم و ملاک حمایت و همراهی ما کارآمدی است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها