همکاری مردم خراسان جنوبی در اجرای طرح ممنوعیت تردد ایام تعطیلات نیمه خرداد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از همکاری مردم در اجرای طرح ممنوعیت تردد ایام تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، اسدالله جلال زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از تصمیم ستاد مرکزی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌ برای ترددهای بین استانی، همکاران راهداری به همراه نیروهای انتظامی و پلیس راه، تلاش گسترده ای جهت اجرای این مصوبه را آغاز کردند.

وی گفت: در همین راستا از روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه با استقرار ایستگاه های بازرسی و ایجاد محدودیت های فیزیکی در مبادی ورودی و خروجی استان و نیز پایش کلیه ترددهای بین استانی توسط دوربینهای جاده ای شاهد همکاری مردم در اجرای این طرح بودیم.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: بر این اساس خروجی سامانه های هوشمند حمل و نقل و ترددشماری منصوب در سطح کلیه راههای استان، نشان دهنده کاهش ۱۵ درصدی تردد خودروهای شخصی در مبادی ورودی و خروجی استان (نسبت به مدت مشابه سال گذشته) در بازه زمانی اجرای این طرح بوده است.

جلال زاده عنوان کرد: محورهای بیرجند- سربیشه، بیرجند- خوسف و بیرجند- قاین به ترتیب دارای بیشترین تردد در این ایام بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جهت سهولت کنترل ورودی و خروجی استان بوسیله نیروهای انتظامی و پلیس راه موجب کاهش قابل توجه تردد شده و در کنار سایر طرح های فاصله گذاری اجتماعی، شاهد کاهش قابل ملاحظه ابتلا به کرونا در طی روزهای آینده باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مسئولان مشکلات مردم را گره گشایی کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها