خراسان جنوبی به استان های سبز کشور پیوست/ بهره‌مندی ۹۷ درصدی جمعیت استان از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: بیش از ۹۷ درصد جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و این استان به عنوان استان سبز در زمینه گازرسانی شناخته می شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۴ درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و در حال حاضر برخورداری از گاز طبیعی در استان اعم ازحوزه شهری و روستایی به بیش از ۹۷ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: ۸ شهرستان استان با میانگین ضریب بهره مندی بالغ بر ۹۹ درصد جزو شهرستان های سبز شناخته می شوند و با اتمام پروژه های گازرسانی روستایی، به زودی ۳ شهرستان طبس، نهبندان و خوسف نیز به شهرستان های سبز می پیوندند.

وی گفت: با همت کارکنان و خلق رکورد بی سابقه گازرسانی به ۶۳۴ روستا طی سال گذشته ، مجموع روستاهای بهره مند از نعمت گاز طبیعی در استان به ۱۴۰۴ روستا افزایش یافته است.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳۱ هزار و ۳۰۵ خانوار شهری و ۸۷ هزار و ۶۹۱ خانوار روستایی در استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده ، تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: با نزدیک شدن به اتمام پروژه های گازرسانی در استان، ماموریت شرکت گاز به پایان نخواهد رسید بلکه فصل جدیدی از ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین گرامی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   بزرگترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور در حوزه معادن زغال سنگ احداث می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها