۴۵۵ اثر به اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی گفت: ۴۵۵ اثر به دبیرخانه اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور ارسال شده است.

به گزارش “پیام خاوران“، ناصر نبی زاده با بیان این خبر اظهار کرد: کار دبیرخانه جشنواره برای رفع نقص و رسیدگی اولیه به آثار ارسال شده، از فردا ( ۲۰ خردادماه) آغاز می شود.

وی با بیان این که ۷۰ درصد آثار ارسال شده متعلق به اصحاب رسانه خراسان جنوبی است ، ادامه داد: جشنواره در ۲ بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله و یادداشت، تیتر، خبر و گزارش و در بخش موضوعی با عناوین “جهش تولید”، “معرفی پروفسور معتمدنژاد” و “مدافعان سلامت و کرونا” برگزار شده است.

نبی زاده با تاکید بر اهداف جشنواره همچون کمک به افزایش کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها، ایجاد فضای رقابتی میان فعالان رسانه ای بصورت منطقه ای و تقدیر از روزنامه نگاران برتر و ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی اشاره کرد و گفت: نتایج داوری آثار و زمان برگزاری اختتامیه متعاقبا اعلام می شود.

گفتنی است در بخش حرفه ای به نفرات اول هر رشته تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفرات دوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۵ میلیون ریال و نفرات سوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا می شود و نفرات برتر بخش های موضوعی تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبلغ ۳۰میلیون ریال را دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است اولین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور “یادمان پروفسور معتمدنژاد” با حضور استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، جنوب کرمان و یزد برگزار شده است.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   طرح معیشتی دولت درخراسان جنوبی برای ۲۲۶هزار و ۴۶۱ خانوار

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها