کمیته رصد ویژه برنامه های دهه کرامت در خراسان جنوبی راه اندازی شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بر راه اندازی کمیته رصد ویژه برنامه های دهه کرامت ذیل شورای گرامیداشت دهه کرامت خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: توصیه می شود کارگروه فضای مجازی این شورا نیز جدی گرفته شود.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت الاسلام احمد رضایی صبح امروز  در جلسه شورای بزرگداشت دهه کرامت اظهار داشت: با توجه قرار گرفتن پنج روز از ایام دهه کرامت در ایام برگزاری انتخابات، توصیه می‌شود تمامی برنامه‌ها برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بر راه اندازی کمیته رصد ویژه برنامه های دهه کرامت ذیل شورای گرامیداشت دهه کرامت خراسان جنوبی تاکید کرد و گفت: همچنین توصیه می شود کارگروه فضای مجازی این شورا نیز جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ برنامه در ایام دهه کرامت پیش بینی شده است، راه اندازی کارناوال‌های شادی در خیابان‌ها و پارک‌ها برای ایجاد شورآفرینی هرچه بیشتر، استفاده از شبکه تبلیغ، برگزاری جشن ویژه دختران و رای اولی ها و کارگاه فرزندآوری را جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

حجت الاسلام محمدرضا توکلی راد مسئول ستاد نماز جمعه بیرجند هم از برگزاری جشن دختران با حضور ۵۰۰ نفر در مصلی المهدی (عج) بیرجند خبر داد و گفت: همچنین اجرای گروه‌های سرود در نقاط مختلف شهر بیرجند برای ایجاد شور انتخاباتی در ایام دهه کرامت در دستور کار قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم آمادگی این نهاد برای همکاری در جشن‌های میلاد امام رضا علیه السلام در مساجد محوری و یا بقاع متبرکه استان را اعلام کرد.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   لغو برگزاری مراسم و اجتماع‌های محوری یوم الله ۱۳آبان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها