نماز جمعه در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی اقامه می‌شود

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبیگفت: نماز جمعه ۲۱ خرداد به جز بیرجند در ۱۰ شهرستان دیگر این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌ الاسلام حامد شاه‌بیگی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۶ شهر این استان محل برپایی نماز جمعه است، گفت: نماز جمعه فردا ۲۱ خردادماه در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی اقامه خواهد شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهر بیرجند از ۱۳ فروردین امسال با آغاز روند صعودی ابتلا به کرونا برگزار نشده است، افزود: در حال حاضر برای دهمین هفته متوالی شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز استان برای اقامه نماز جمعه وجود ندارد.

شاه‌بیگی ادامه داد: اقامه نماز در فضای باز و با حضور حداکثر ۷۵ نفر در شهرهای قرمز و ۱۰۰ نفر در شهرهای نارنجی از الزاماتی است که باید مدنظر باشد.

به گفته وی  هفته‌های گذشته نماز جمعه در کمترین زمان ممکن همراه با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی برگزار خواهد شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: استفاده از ماسک برای حضور در نماز جمعه اجباری است و سعی می‌شود تمام پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت شود.

براساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌ها که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد، سه شهرستان این استان شامل بیرجند، قاینات و بشرویه در وضعیت نارنجی (پرخطر) و هشت شهرستان دیگر شامل طبس، فردوس، سرایان، نهبندان، خوسف، درمیان، سربیشه و زیرکوه در وضعیت زرد (متوسط خطر) قرار دارند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آموزش ۵۰۰ حرفه به علاقه‌مندان مهارت آموزی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها