انتخاب رئیس جمهور کارآمد تمام مشکلات را به حداقل می‌رساند

معاون سیاسی سازمان بسیج با بیان اینکه دیپلماسی باید توازن داشته باشد گفت: حل مشکلات کشور نیازمند مدیریت میدان محور است نه مدیریت میز محور و اگر در انتخاب رئیس جمهور کارآمد دقت کنیم تمام مشکلات کشور به حداقل می‌رسد.

به گزارش “پیام خاوران“، قاسم حبیب زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بیرجند با بیان اینکه بعضی اوقات که با خود می گوییم چرا برخی افراد فرمان امیرالمومنین(ع) را اجرایی نکردند و مقابل ایشان ایستادند، نکند در آینده دیگران نیز بگویند چرا ما فرمان ولی فقیه را قبول نکردیم، اظهار داشت: به تنهایی پای صندوق نروید بلکه در میان آشنایان بگردید و مرددین را با خود برای شرکت در انتخابات همراه کنید.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات تضمین کننده جامعه است، افزود: برخی افراد در نظام اسلامی رئیس جمهور، وکیل و مسئول بودند اما می گویند رای ندهید.

معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: چرا برخی افراد به جایی می رسند که خلاف امر ولی جامعه که می‌گوید حفظ نظام از اوجب واجبات است عمل می کنند؟ در سر برخی افراد که سر سفره انقلاب نشستند و فربه شدند، چه می گذرد؟

حبیب زاده افزود: برخی فقط زخم زبان نخواهند زد بلکه توطئه‌های دیگر را اجرایی خواهند کرد.

خراسان جنوبی بلوغ سیاسی بالایی دارد 

وی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی با حضور پرشورتر در انتخابات، نقص سایر شهرها در مشارکت کم را جبران کنند، افزود: در شرایطی که قرار دادیم، جنگ اقتصادی و سیاسی که جنگ احزاب شده، برخی انقلابیون توهم زدند که پیروزیم و برای مشارکت بالا نیازی نیست کاری کنیم.

معاون سیاسی سازمان بسیج گفت: دیپلماسی باید توازن داشته باشد و امروز برای حل مشکلات جامعه به مدیریت میدان محور نیاز داریم نه مدیریت میزمحور و باید از نزدیک وضعیت مردم سیل زده، زلزله زده، کرونا زده و بیکارزده را بررسی کرد و نمی توان از پشت درهای بسته و پشت میز تصمیم گرفت.

بیشتر بخوانید   حکایت دوگانگی خشکسالی و بی آبی در کنار هدر رفت آب

حبیب زاده افزود: از هر چیزی داریم، آبرو، توان، زبان و وقت باید تلاش کنیم تا مرددین در خانواده را برای شرکت در انتخابات مجاب کنیم.

وی گفت: چرا برخی ادارات دولتی در بیرجند که مشاهده کردم حتی یک بنر برای دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات نصب نکرده بودند؟ البته برخی ادارات خوب کار کرده بودند، سایر ادارات کجا هستند؟

وی ادامه داد: باید جلوی مساجد سرودهای انقلابی پخش و دعوت به حضور حداکثری شود و برای خروج از وضعیت فعلی و تغییر سرنوشت ابتدا باید خودمان حرکت کنیم و به وعده‌های صدق خداوند باید ایمان راسخ داشته باشیم.

حبیب زاده با بیان اینکه نظام به هر تصمیمی که مردم بگیرند پایبند است، افزود: نظام همواره سرتعظیم فرود آورده و اگر رئیس جمهو  کارآمد بیاید تمام مشکلات را می تواند به حداقل برساند اما اگر کسی رای بیارد که دنبال حواشی است، وضعیت فعلی ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها