۷۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۷۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات در استان خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران“، سردار ناصر فرشید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۴۶۶ کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند کشف شد که در این رابطه یک کامیون توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کامیون متوقف شده، ۴۶۶ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

فرشید ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر مأموران انتظامی شهرستان نهبندان نیز در یک عملیات مشترک با تکاوران ۱۰۳ دهسلم از یک سواری پراید، ۲۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه سهل آباد نهبندان با همکاری مشترک با ماموران یگان تکاوری ۱۰۳ دهسلم، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان یک سواری پراید را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده پراید پس از مشاهده پلیس متواری شد که مأموران در یک عملیات ضربتی با شلیک یک گلوله به صورت هوایی خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو ۲۴۹ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ‌جنایات مستکبران برای نسل جوان تبیین و روشن شود‌

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها