پایان نامه و طرح‌های پژوهشی در شرکت گاز خراسان جنوبی حمایت می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان از حمایت از ۱۲ پایان نامه دانشجویی و ۱ طرح پژوهشی در این شرکت طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در تشریح این خبر اظهار داشت: اجرای پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی در پویایی سازمان ها بسیار موثر است و در این راستا طی سال ۱۳۹۹ از ۱۲ پایان نامه دانشجویی و یک مورد طرح پژوهشی در شرکت گاز خراسان جنوبی حمایت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: پیش بینی مصرف گاز طبیعی در مشترکین استان با استفاده از ابزار یادگیری عمیق، توسعه مدل ریاضی بهینه تصمیم گیری چند معیاره به منظور ارزیابی عملکرد پیمانکاران در اجرای پروژه های گازرسانی و ساخت کوپلینگ با نیپل مانیسمان زیر رگولاتور به صورت یک تکه، از جمله پایان نامه های مورد حمایت شرکت گاز استان در سال گذشته بوده که نتایج حاصل از آن به صورت کاربردی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مرتبط بودن موضوع پژوهش‌ها با فعالیت‌های شرکت گاز و نیز داشتن قابلیت اجرا و دوری از تئوری بودن فعالیت‌های پژوهشی، از جمله مواردی است که در حمایت از پروژه‌های پژوهشی، ملاک سنجش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای طرح پژوهشی نظرسنجی در شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: در این طرح میزان رضایتمندی ذی نفعان اعم از مشترکین خانگی و تجاری شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان در تمامی شهرها و روستاهای استان مورد پایش قرار گرفته است.

هاشمی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته یاداور شد: واحد پژوهش شرکت گاز خراسان جنوبی در سال ۱۳۹۹ به عنوان سازمان برتر پژوهشی در بین دستگاه های اجرایی استان و نماینده پژوهش شرکت گاز استان به عنوان پژوهشگر برتر استان معرفی شده است.

بیشتر بخوانید   زیرساخت‌های فرسوده مانع میزبانی خراسان جنوبی در لیگ دسته سه فوتبال شد /60 درصد زیرساخت‌های ورزشی استان فرسوده است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها