منابع انسانی سرمایه اصلی شرکت گاز خراسان جنوبی است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بر ترویج برنامه های فرهنگی و مذهبی در بین کارکنان تاکید کرد و منابع انسانی را به عنوان سرمایه های اصلی سازمان بر شمرد.

به گزارش “پیام خاوران“، سیدمحمود هاشمی در حاشیه مراسمی که به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد گفت: کارکنان به عنوان مهم ترین سرمایه های انسانی هر سازمان شناخته می شوند و اگر موفقیتی برای سازمان حاصل شود نتیجه تلاش و همت کارکنان است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: طی سال گذشته افتخارات زرینی در کارنامه شرکت گاز خراسان جنوبی کسب شده است که بدون شک این امر حاصل همت و تلاش و از خودگذشتگی خانواده بزرگ شرکت گاز خراسان جنوبی است.

وی تصریح کرد: به موازات انجام پروژه های گازرسانی باید به نیروی انسانی توجه ویژه ای شود زیرا افزایش روحیه کارکنان ارتباط مستقیمی با افزایش انگیزه و بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم را دارد.

هاشمی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، بیش از پیش ضرورت اهمیت و ترویج و توسعه برنامه های فرهنگی در بین کارکنان و خانواده های محترم احساس می شود و امیدواریم اقدامات و برنامه ریزی های منسجمی با توجه به شرایط موجود در این زمینه انجام پذیرد.

مراسم گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور خانواده های همکاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، به همت واحد روابط عمومی و مشاور مدیر عامل در امور زنان و خانواده در بافت تاریخی شهر بیرجند برگزار شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نگهداری راه های روستایی و فرعی کشور به 60 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد + عکس

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها