آمادگی ۴۲ اکیپ اجرایی جهت حفظ پایداری شبکه برق در روز انتخابات/تجهیز سه شهرستان باقیمانده استان به دیزل ژنراتور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از آمادگی۴۲ اکیپ اجرایی و۸۵ نفر از پرسنل شرکت در راستای حفظ پایداری شبکه توزیع برق برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد.

به گزارش” پیام خاوران “ ، مهدی دادگر ضمن تاکید به مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات به عنوان یک رویکرد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در تمام مراحل زندگی تاثیرگذار است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، نظام بر پایه رای مردم استوار بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی ضمن تاکید بر وضعیت مطلوب شبکه ها در حال حاضر افزود: به جهت افزایش امنیت و پایداری شبکه های برق در روز رای گیری و حتی روزهای قبل و بعد آن، اکیپ های عملیاتی این شرکت در حالت آماده باش هستند.

تجهیز ۳ شهرستان فاقد مولد اضطراری استان به دیزل ژنراتور

مهندس دادگر همچنین از تجهیز سه شهرستان باقیمانده استان به دستگاه دیزل ژنراتور خبر داد و افزود: به جهت حفظ پایداری شبکه شهرستانهای سرایان و زیرکوه و خوسف به دیزل ژنراتور با قدرت ۳۰ Kva مجهز شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کلیه شهرستانها به دیزل ژنراتور تجهیز هستند،افزود : با توجه به اهمیت صنعت برق در انتخابات به لحاظ الکترونیکی بودن فرایند رای گیری جهت هماهنگی و کنترل هر چه بهتر پایداری شبکه، جلسات کارگروهی مدیران ستادی و شهرستانی در شرکت برگزار شده و هماهنگی های لازم با استانداری و فرمانداری های شهرستانها نیز صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: در مجموع در استان تعداد ۴۲ گروه عملیاتی با تجهیزات مورد نیاز به همراه ۳۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و همچنین ۱۲ دستگاه مولد برق اضطراری به مدت ۴ روز (۲ روز قبل و یک روز بعد از روز انتخابات) در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

بیشتر بخوانید   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی: روستای بالای۱۰ خانوار بدون برق در خراسان جنوبی وجود ندارد+عکس

وی اظهار داشت :در راستای پشتیبانی کامل تامین برق در ایام قبل و بعد از انتخابات مرخصی همکاران در سطح استان لغو و کلیه عوامل و خودروهای عملیاتی و سنگین در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها