استاندار خراسان جنوبی:انتخابات، جشن بزرگ سیاسی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتخابات به عنوان جشن بزرگ سیاسی و شرعی، نماد حضور و مشارکت و اقدام جدی برای تعیین سرنوشت کشور است. 

به گزارش ” پیام خاوران “ ؛ حمیدملانوری با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در شعبه اخذ رأی مجتمع حیات طیبه بیرجند، خاطرنشان کرد: برای هر ایرانی فرض است که این مهم را تا جایی که امکان دارد در ساعات اوایه انجام دهد.

وی ادامه داد: بر اساس وظیفه ای که در حوزه اجرا داریم و به عنوان یک ایرانی سعی کردم در ساعت اولیه به همراه خانواده حضور پیدا کنم و تکلیف را انجام دهیم.

استاندار تصریح نمود: تمام همکاران در سراسر استان با آمادگی کامل انجام وظیفه می کنند تا با سلامت و سایه امنیت خوب آرای مردم را اخذ نمایند.

ملانوری از مردم دعوت کرد؛ این وظیفه مهم را به تأخیر نیندازند و در ساعات اولیه اخذ رأی، حضور پیدا کنند  و با رعایت پروتکل های بهداشتی، آرای خود را به صندوق بیندازند.

وی متذکر شد: انتخابات از اهداف انقلاب و محورهایی است که امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها به آن تأکید داشته اند.

به گفته وی؛ دموکراسی به عنوان اساس تحکم رأی و اراده مردم بر سرنوشت جامعه و استقرار حکومت شایسته سالاری دینی، با اهمیت است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   انتخاب رئیسی پیروزی شخص نیست، پیروزی حق و گفتمان انقلاب است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها