نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی:انتخابات۱۴۰۰برای مردم ایران وحُسن انتخابشان دشمنان را مایوس خواهند کرد+ تصاویر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ برای مردم ایران و حُسن انتخابشان یک جشن بزرگی است و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

به گزارش “ پیام خاوران “، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در ساعت ۷ صبح با حضور در پای صندوق اخذ رای، رای خود را به داخل صندوق انداخت.

وی پس از حضور در فرایند رای گیری، ضمن عرض تبریک و تهنیت دهه مبارکه کرامت و میلاد علی ابن موسی الرضا(ع))؛ گفت: پس از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، برای مردم عزیز ایران و خراسان جنوبی، ان شاء الله یک جشن بزرگی برای حسن انتخاب و میلاد امام رضا (ع) خواهند گرفت و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل دست اندرکاران در امر انتخابات و همچنین قدر دانی از تلاش های اصحاب رسانه، بیان کرد: به شما عزیزانی که در بخش های مختلف  خودتان را آماده کردید و الان حضور دارید و این نمایش بزرگ را به رخ دشمن می کشید و مایه امید دوستان و مظلومین عالم و هسته های مقاومت می شوید، خدا به شما اجر مضاعف دهد، چرا که این کار جهاد است.

آیت الله عبادی بعد از انداختن رای خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰ برای مردم ایران و حُسن انتخابشان یک جشن بزرگی است و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی ضمن تشکر و تقدیر از دست اندرکاران این حماسه بزرگ بیان کرد: دست اندرکاران که فضای انتخابات را آماده کرده و مایه امید دوستان و مظلومان عالم و ناامیدی دشمنان می شوند در نزد خدا اجر و پاداش دارند و  این کار یک جهاد است.

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اعلام نتایج چهارمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی بیرجند + اسامی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها