انتخابات ۱۴۰۰:مردم دیار کویری خراسان جنوبی بار دیگر حماسه آفریدند

مردم کویر نشین خراسان جنوبی که در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره پیشتاز و حماسه ساز بوده اند امروز هم به پای صندوق‌های اخذ رای آمده اند تا به دشمنان بگویند ما همچنان آماده ایم تا از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی دفاع کنیم.

به گزارش” پایگاه خبری پیام خاوران “،خراسان جنوبی امروز تماشایی است چرا که همه مردم پیر و جوان زن و مرد خود را به پای صندوق‌های رای رسانده اند و می‌دانند راه تحول در نظام مدیریت کشور حضور و رای آنان است.

امروز از گوشه و کنار دیار کویر نشینان، نغمه‌های عشق به وطن شنیده می‌شود، زن، مرد، پیر و جوان همه سرود دلدادگی، اتحاد و همبستگی را سر خواهند داد.

مردم ولایتمدار خراسان جنوبی برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند و در ساعات اولیه شروع رای گیری شاهد حضور پر شور مردم انقلابی از هر قشر و سنی در پای صندوق‌های رای هستیم.

امروز ساعت ۷ صبح در همان آغاز رای گیری نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی رای خود را به صندوق انداخت، سپس استاندار خراسان جنوبی به همراه خانواده اش در یکی از شعب اخذ رای حاضر شد تا ضمن خدا قوت به عوامل اجرایی در جمع مردم رای خود را به صندوق رای بیندازد.

امروز در هر کدام از شعب اخذ رای که خبرنگاران ما حضور یافتند شاهد حضور  خوب مردم بودند.

آن طور که خبرنگار  ما از مدرسه حیات طیبه که به نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است گزارش می‌دهد، پیر و جوان، زن و مرد به عشق رهبری آمده اند تا بار دیگر صفحه زرینی را خلق کنند.

یکی از همشهریان بیرجندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: امروز از همان دقایق ابتدایی صبح تصمیم گرفتم خود را به نزدیکترین شعبه اخذ رای برسانم تا در این حماسه بزرگ نقش خود را ایفا کنم.

وی حضور مردم را در انتخابات بسیار مهم دانست و افزود: دشمن امروز صحنه‌های مختلف را نظاره می‌کند و هرچه این صفوف رای بیشتر باشد نقشه‌های دشمن بیشتر نقش بر آب می‌شود.

به یکی دیگر از شعب اخد رای بیرجند سری زدیم، پارک توحید هم مانند  مدرسه حیات طیبه شاهد حضور خوب و پرشور مردم بود، یکی از صحنه‌های زیبایی که در این شعبه اخذ رای چشم را به خود خیره می‌کرد حضور معلولی بود که بر روی تخت به صورت درازکشیده بود اما از خانواده اش خواسته بود تا او را به شعبه اخذ رای ببرند تا بتواند رای خود را به صندوق بیندازد.

بیشتر بخوانید   بیش از 3200 انشعاب فرسوده در خراسان جنوبی دهه فجر نوسازی می شود

امروز جای جای بیرجند حال و هوای خاص خود را دارد، از پیر مردانی که به کمک فرزندانشان در شعب اخذ رای حضور یافتند تا رای اولی‌هایی که با در دست داشتن پرچم ایران آمده بودند تا در کنار دیگر اقشار جامعه رای خود را به صندوق بیندازند.

یکی از دختران جوانی که رای اولی بود در گفت‌وگو با خبرنگار ما علت حضورش را عشق به شهدا و رهبری می‌داند و می افزاید: امروز آمده ام تا به ندای رهبری لبیک بگویم.

وی که یک رای اولی نیز است  گفت : من امروز آمده ام تا در کنار دیگر  مردم در این مارتن بزرگ شرکت کنم تا در سرنوشت کشورم دخیل باشم.

مردم خراسان جنوبی بار دیگر حماسه آفریدند

مردم امروز با حضور باشکوه خود در شعب اخذ رای می‌خواهند مسیر چهار سال آینده کشور را مشخص کنند و زمام امور را به دست کسانی بسپارند که برای حل و فصل مشکلات تدبیری بیندیشند.

‌حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای پاسخی کوبنده به بدخواهان نظام اسلامی و کسانی که تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن این حضور انجام دادند، است.

انتخابات باشکوه علاوه بر ناامیدی دشمنان نیز تضمین کننده امنیت و صلابت کشور بوده و سبب عزت و اقتدار نظام اسلامی می‌شود و این مشارکت حداکثری سبب حفظ تمامیت ارضی، استقلال و عظمت ایران است.

در ساعات ابتدایی صبح امروز نیز شعب صندوق‌های اخذ رای خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور میزبان حضور باشکوه مردم بوده و هر چه به اواسط روز نزدیک می‌شویم این استقبال بیش از پیش افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید   درد دل کارآفرین صنعت بومگردی خراسان جنوبی/ مشکلات گردشگری در انتظار نیم نگاهی از سوی مسئولان

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی هر ایرانی است.

یکی از همشهریان بیرجندی که در ساعات ابتدایی صبح به شعبه اخذ رای مجتمع آموزشی سردار دل‌ها مراجعه کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار پیام خاوران اظهار داشت: با حضور خود می‌خواهم در سرنوشت کشور تاثیرگذار باشم.

علی مهدوی بیان کرد: وظیفه شرعی هر ایرانی است که در انتخابات شرکت کند و امیدواریم رای ما نیز مثمر ثمر باشد و این انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی گفت: برای سرنوشت کشور خود رای ‌می‌دهیم تا رییس جمهور مقتدر انتخاب شود و این مشکلات کشور که شاهد آن هستیم را حل و فصل کند.

رای ما در انتخابات تیری به قلب دشمنان است

همچنین دیگر شهروند بیرجندی که پای صندوق‌های اخذ رای حضور یافته بود در گفت‌وگو با خبرنگار پیام خاوران بیان کرد: امیدواریم با انتخاب اصلح خود بتوانیم سرنوشت خوبی برای کشور رقم بزنیم.

میثم علوی افزود: چه امروز و چه در هر صحنه دیگری از کشور که نیاز باشد ما حضور پیدا خواهیم کرد و این رای ما در انتخابات تیری به قلب دشمنان است.

وی عنوان کرد: وظیفه شرعی و قانونی هر ایرانی است که رای بدهند و با توجه با اینکه شبکه‌های معاند برای عدم حضور مردم برنامه‌ریزی کردند این حضور در انتخابات اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

این جوان بیرجندی ادامه داد: رای هر نفر در آینده کشور موثر است و به همه توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهند آینده بهتری داشته باشند  به پای صندوق‌های رای بیایند و آینده خوبی را رقم بزنند.

زمام امور را با انتخاب اصلح به دست افراد شایسته بسپاریم

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در شعبه اخذ رای هیات محبان الزهرا(س) در گفت‌وگو با پیام خاوران گفت:  برای حضور در انتخابات لحظه‌شماری می‌کردم تا فردی باشم که در سرنوشت کشور سهیم است.

بیشتر بخوانید   ۵۰ بنای تاریخی در خراسان جنوبی مرمت شد

مهدی پور بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان باشند که چشم دین سربلندی ایران اسلامی را ندارند.

وی تصریح کرد: بنده امروز به اتفاق خانواده حضور پیدا کردم تا به وظیفه شرعی خود عمل کنیم و با رای اصلح زمام امور کشور را به انسان‌های شایسته بسپاریم.

حضور حداکثری مردم نشان از وحدت و یکدلی ملت ایران دارد

امید عباسی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی است که در ساعات ابتدایی صبح برای انداختن رای خود به شعبه اخذ رای مراجعه کرده و در گفت‌وگو با پیام خاوران گفت: با حضور خود در پای صندوق‌ رای و انتخاب اصلح کسی که به فکر حل مشکلات کشور است را انتخاب کنیم.

این شهروند بیرجندی افزود: با شرکت حداکثری خود در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کنیم و وحدت و یکدلی ملت ایران را به دشمنان نشان می‌دهیم.

وی بیان کرد: امیدواریم خداوند به همه این توفیق را بدهد تا در این مسئولیت خطیر یعنی انتخابات عمل کرده و انتخاب اصلح را انجام دهند.

مردم حماسه‌ساز خراسان جنوبی با حضور پرشور و دشمن شکن خود نشان می‌دهند مانند دیگر صحنه‌های انقلاب اسلامی امروز نیز حرف اول را می‌زنند و حماسه‌ای دیگر برای استان رقم خواهند زد و سربلندی ایران اسلامی را با هیچ چیزی عوض نخواهند کرد.

شور و‌شعف مردم در ساعات اولیه چشمگیر است

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی نیز گفت: از ماه‌ها قبل، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شد و امروز در هزار و ۲۴ شعبه، عوامل اجرایی آماده هستند و در یک محیط امن و سالم تمام تمهیدات منطبق بر پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده و زمینه برای رأی گیری در مناطق شهری و روستایی فراهم است.

ناصر خوش خبر با بیان اینکه شور و‌شعف مردم در ساعات اولیه چشمگیر است، گفت: هم استانی‌ها فرآیند رأی گیری را به ساعات آخر موکول نکنند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها