عطر رضوی در هنگ مرزی گزیک به مشام رسید

خدام بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در نخستین روز از حضور در خراسان جنوبی به شهرستان درمیان و بخش مرزی گزیک رفتند و جشن دهه کرامت را با سربازان در کنار مرز برگزار کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، خدام بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در نخستین روز از حضور در خراسان جنوبی به شهرستان درمیان و بخش مرزی گزیک رفتند.

استقبال باشکوه و معنویت سربازان دلداده به امام رضا(ع) در این بخش مرزی وصف ناشدنی بود و  خادمان رضوی نیز با مدیحه سرایی و قرائت اشعاری در وصف امام هشتم(ع) دل عاشقان را رهسپار حرم امام رضا(ع) کردند.

حجت الاسلام موحدیان مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در میان پرسنل وظیفه و پایور هنگ مرزی گزیک به بیان کرامات و عنایت امام رضا(ع) و ترویج و توسعه فرهنگ رضوی پرداخت.

در پایان این مراسم به علت عدم شیوع ویروس کرونا پرچم حرم رضوی در میان سربازان گردانده نشد اما هر کدام از سربازان و پرسنل به ترتیب از زیر پرچم سبز گنبد رضوی عبور کرده تا ضمن تبرک جویی در زیر سایه امام رئوف و مهربانی ها به خدمت بپردازند.

خادمان حرم رضوی در ادامه برنامه های خود در شهرستان درمیان، کانون خادم یاران رضوی بخش قهستان افتتاح و مزار شهدای گمنام را غبارروبی کردند.

در این مراسمات نیز حضور باشکوه زنان و مردان کم نظیر بود و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی آمدند تا عشق و ارادت خود را یکبار دیگر به امام مهربانی ها ابراز کنند.

خادمان حرم رضوی نیز ضمن مدیحه سرایی و بیاناتی در وصف امام رضا(ع) با بسته های نمک و نبات تبرکی از عاشقان و دلدادگان امام هشتم پذیرایی کردند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   چگونه از بخشودگی 100 درصدی جرائم قابل بخشش و تقسیط مؤدیان مالیاتی کوچک بهره‌مند شویم؟

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها