۱۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند زیرکوه توزیع می شود

مدیر کمیته امداد زیرکوه گفت: تا پایان دهه کرامت در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه ۱۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال بین نوعروسان نیازمند تحت پوشش در این شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران” رمضان دلباز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به اینکه دهه کرامت همزمان با برگزاری انتخابات شده بود برنامه خاصی متاسفانه توسط کمیته امداد زیرکوه اجرایی نشده است.
مدیرکمیته امداد زیرکوه بیان کرد: اما با پایان رسیدن بحث های انتخاباتی تصمیم گرفته شده است تا به مناسبت دهه کرامت در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه بحث توزیع بسته های غذایی، جهیزیه و کولرهای آبی را تا قبل از میاد امام رضا(ع) در زیرکوه اجرایی شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه کرامت ۱۵ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش توزیع می شود، ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

دلباز در ادامه گفت: ۳۰ کیلو گوشت به ارزش ۳۰ میلیون ریال بین ۳۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد زیرکوه به مناسبت بزگداشت دهه کرامت در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد زیرکوه از توزیع ۹۰ کولر آبی بین نیازمندان تا پایان دهه کرامت خبر داد و افزود: برای تهیه این تعداد کولر آبی اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیون تومان با کمک خیرین هزینه شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۸ میلیارد و ۴۶۶ ممیلیون ریال توسط کمیته امداد زیرکوه برای کمک به مددجویان هزینه شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد فرودگاه بیرجند شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها