خداقوت خادمان حرم رضوی به کادر درمان آرین شهر

خادمان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در دومین روز سفر به خراسان جنوبی با کادر درمان این شهر دیدار کرده و از نزدیک به آنها خداقوت گفتند.

به گزارش “پیام خاوران“، خادمان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در دومین روز از سفر خراسان جنوبی به شهر آرین شهر رسیدند و در بدو ورود گلزار شهدای این شهر را غبارروبی کردند.

در ابتدای این مراسم گروه سرود شعری در وصف امام رضا(ع) و شهدا اجرا کردند و یکی از مداحان با مدیحه سرایی دل عاشقان امام رئوف را راهی مشهدالرضا کرد.

در ادامه نیز خادمان حرم رضوی با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی آرین شهر به کادر درمان خداقوت گفتند و ضمن تقدیر آنها در درمان بیماران با بسته های تبرکی از کادر درمان پذیرایی کردند.

حجت الاسلام مصطفی موحدیان، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم ضمن بیاناتی در وصف امام رضا(ع) به حدیث شریف سلسله الذهب اشاره کرد و گفت: این حدیث معروف از امام رضا(ع) است که دریایی از معارف در این حدیث گرانبها است.

این مُبلغ اعزامی حرم رضوی افزود: در این عالم همه کاره خداوند متعال است و همه امورات دینی برای انسان شرایط را فراهم می کند تا خدا عنایت کند و اگر شغل و یا ازدواج می خواهیم باید به وسیله امورات دینی خدا عنایت کند.

وی تصریح کرد: همه کاره خداست و اگر می خواهیم امام رضایی شویم باید خدا عنایت کند و شهدا نیز چون مُهر قبولی حجت ابن الحسن(عج) به پای اعمالشان خورده عزیز هستند.

موحدیان در پایان به فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز فضای مجازی قتلگاه جوانان شده و برای حضور در فضای مجازی نیاز به سواد رسانه ای است و باید احتیاط کرد.

بیشتر بخوانید   برگزاری مانور جهادی برای تعمیرات فیدر شاهرخت

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها