اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: این اداره کل موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا اشرفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر در میان سایر ادارات استانهای کشور در گروه ۴ در سال ۱۳۹۹ شد.

وی افزود: پیرامون وحدت رویه در ارزیابی عملکرد و یکپارچه سازی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها، عملکرد استانها در جلسه کمیته مدیریت عملکرد با حضور اعضای کمیته در وزارت متبوع مورد بررسی دقیق قرار گرفت و ادارات کل برتر در هر گروه انتخاب و معرفی شدند.

اشرفی در توضیح گروه بندی استانها در فرایند ارزیابی اظهار داشت: در این ارزیابی، استانها بر اساس سطوح جمعیتی، اندازه جامعه هدف و میزان برخورداری به چهار گروه تقسیم بندی شده اند که هر یک از ادارات کل در استانها فقط با زیرمجموعه های همان گروه سنجیده شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در این ارزیابی، خراسان جنوبی با ۱۱ استان با شرایط تقریبا یکسان به رقابت پرداخت و موفق به کسب رتبه برتر در گروه شد.

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی کسب این موفقیت را به مدیر کل و همکاران پرتلاش در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرستانهای تابعه و جامعه ارزشمند کار و تلاش و تعاونگران استان تبریک و خداقوت گفت.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پرورش ماهی زینتی کسب و کاری کم هزینه با سود بالا

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها