۱۰ هزار و ۳۷۵ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی نشت یابی شد

مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی از نشت‌یابی ۱۰ هزار و ۳۷۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: طی سال گذشته و با هدف کاهش هدر رفت گاز و افزایش ضریب ایمنی بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۷۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان خراسان جنوبی نشت یابی شده است.

وی افزود: علاوه بر این میزان نشت یابی شبکه تغذیه و توزیع ، نشت یابی از ۱۶۳ هزار و ۳۷۲ مورد علمک نیز در سطح استان در سال گذشته صورت گرفته است.

مديرعامل شركت گاز استان خراسان جنوبی هدف از انجام عملیات نشت یابی را بهره برداری ایمن، کنترل خطرات و ریسک ها، شناسایی و ثبت نقاط نشتی گاز و اطلاع رسانی آن به تیم های کنترل و رفع نشتی دانست و افزود: پس از شناسایی موارد نشتی توسط تیم های نشت یاب، موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به ادارات گاز شهرستانها، اعلام و واحدهای مربوطه در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع نشتی اقدام می نمایند.

هاشمی با توجه به اهمیت فرآیند نشت یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز گفت: به منظور مطابقت فعالیتهای شرکت با استانداردها و دستورالعمل های شرکت ملی گاز ایران ، بازرسی های مستمر از پروژه های در حال اجرا ، ایستگاه های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدیک صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تاکید کرد : مشترکین گرامی به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشتی گاز، سیستم های لوله کشی گاز داخلی منازل را به صورت فصلی با کف صابون بررسی کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   رئیس جمهور آخرین وضعیت بارشها و میزان آمادگی خراسان جنوبی را بررسی کرد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها