۴۸۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای امسال به خراسان جنوبی اختصاص یافت+ ویدئو

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۴۸۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ است گفت: در حال حاضر ۴۷۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای به استان ابلاغ گردیده است .

علی بهدانی در گفت و گو با خبرنگار پیام خاوران با اشاره به اعتبارات خراسان جنوبی در قانون بودجه سال۱۴۰۰ اظهار داشت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در روز پنجشنبه سوم تیرماه برگزار شد چند دستور کار اعتباری مورد بررسی و تصویب قرارگرفت.

وی توزیع اعتبارات هزینه ای فی مابین ۲۳ دستگاه اجرایی که مشمول اعتبارات هزینه ای استانی می شوند را نخستین دستورکار این جلسه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۴۷۱ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار به استان صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از این مبلغ، حقوق و مزایای کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی را بر اساس آخرین پرداختی خرداد ماه که توسط اداره کل اقتصاد و دارایی استان احصا و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال گردیده است، محاسبه کردیم.

بهدانی تصریح کرد: در حقوق خردادماه براساس مصوبات هیات وزیران و بخشنامه های ابلاغی دولت، ضریب ریالی ابلاغی بابت سال۱۴۰۰ نیز منظور شده است و افزایش حقوق نیروهای رسمی ،پیمانی وقراردادی محاسبه شده است و عملکردحقوق خردادماه دستگاه های اجرایی را برای سال ۱۴۰۰ مبنا قرار دادیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از احصاء حقوق مواردی که ماهیت حقوق را به خود می گیرند اعم از حقوق نیروهای امریه، شرکتی و نیروهای حجمی که در دستگاه های اجرایی در حال فعالیت هستند را احصا کردیم که حدود ۳۸۰ میلیارد تومان از اعتبارابلاغی شامل موارد مذکور گردید.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین سایر پرداختی دستگاه ها اعم از هزینه های مواد مصرفی، سوخت، آب و برق، اضافه کار، ماموریت و رفاهی پرسنل براساس عملکرد سال ۹۹ احصاء شد و حدود ۷۰ میلیارد تومان برای این موارد برای توزیع در بین ۲۳ دستگاه اجرایی پیش بینی وبرای تصویب، به شورای برنامه ریزی وتوسعه استان ارائه شد.

بیشتر بخوانید   سرویس اینترنتی VDSL دراستان خراسان جنوبی فعال شد

بهدانی اظهار داشت: با بحث و بررسی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، توزیع پیشنهادی اعتبارات هزینه ای فی مابین دستگاه های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه ای استانی،مورد تصویب اعضاء قرار گرفت و بخشی از اعتبارات نیز به عنوان سایر موارد اجتناب ناپذیر در طی سال پیش بینی شد.

وی افزود: این موارد شامل مباحث یک درصد پژوهش که در قانون پیش بینی شده است و بحث تامین اعتبار حقوق ومزایای نیروهای جدیدالاستخدامی که روند استخدام آنان ازسال قبل شروع گردیده است، راشامل میگردد.

معاون برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: مبالغ باقی مانده نیز برای هزینه های اجتناب ناپذیری که در طول سال با آن مواجه هستیم، پیش بینی گردیده است.

انتهای پیام/۲۵۵

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها