مساعدت ۵۰ میلیونی فدراسیون کشتی به خراسان‌جنوبی

از مساعدت ۶ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۱۱ هیأت استانی کشور مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال سهم خراسان‌جنوبی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران طی سال جاری در راستای توسعه کشتی کشور بیش از ۶ میلیارد ریال به هیأت‌های استانی کمک مالی کرده است.

این کمک‌ها براساس با عملکرد هیأت‌های کشتی استان‌ها در برگزاری اردوهای تیم ملی، مسابقات انتخابی، حضور در شهرستان‌های تابع، رسیدگی به مشکلات کشتی و ارائه گزارش به فدراسیون بوده است.

در مساعدت مالی فدراسیون به ۱۱ هیأت استان‌های کشور می‌توان به جذب یک میلیارد ریالی هیأت کشتی لرستان و ۷۰۰ میلیون ریالی استان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.

در لیست کمک‌های ۵۰۰ میلیون ریالی فدراسیون به ۹ هیأت‌ کشتی استان‌های کشور نیز خراسان‌جنوبی در جمع هیأت‌های اردبیل، آذربایجان‌غربی، تهران، قم، گیلان، مازندران، همدان و کردستان قرار دارد.

براساس گزارش مساعدت‌های مالی و ریالی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در سال مالی ۹۹ (اردیبهشت ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰) طی دو مرحله ۲ میلیارد و۲۲۳ میلیون ریال به حساب هیأت کشتی استان واریز کرده که قابل توجه است.

گرچه هیأت کشتی خراسان‌جنوبی در سال ۹۹ و سه‌ ماهه نخست امسال فعالیت‌های ورزشی مشهودی به‌دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداشته ولی در سال ۹۸ میزبان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان منطقه ۸ کشور بوده است.

همچنین برای احداث خانه کشتی نظر مساعدت استانداری خراسان‌جنوبی را جلب کرده و قول تجهیز آن توسط فدراسیون کشتی را گرفته که امید است مثل کلنگی‌ که برای ساخت خانه کشتی توسط خیران در مجموعه ورزشی مهرشهر بر زمین خورد و پس مدتی بساط و آثارش جمع‌آوری شد، دوباره به فراموشی سپرده نشود.

بیشتر بخوانید   تالاب نمکزار کجی نهبندان خشک شد

منبع: فارس

انتهای‌ پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها