آماده باش۳۲ اکیپ عملیاتی توزیع برق خراسان جنوبی برای پایداری برق در کنکور سراسری

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از آماده باش کامل و خدمت رسانی۳۲ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع برق استان برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور سراسری  خبر داد.

به گزارشپیام خاوران به  نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی، هادی منصوریان صبح امروز در حاشیه بازدید از اکیپ‌های عملیاتی مستقر در محل های برگزاری آزمون سراسری اظهار داشت:در حال حاضر با توجه به افزایش دما و مصرف بالای برق در کشور و با توجه به همزمانی کنکور سراسری تمامی اکیپ‌ها و گروه های عملیاتی این شرکت در حال آماده باش کامل است.

وی بیان کرد: به منظور تامین برق پایدار و مستمر همچنین جهت امادگی کامل و واکنش به موقع در صورت بروز اختلال در شبکه، گروه‌های عملیاتی این شرکت در قالب ۳۲گروه و ۳۸ دستگاه خودرویی و ۱۱ دستگاه مولد بحران در حال آماده باش است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی افزود: هماهنگی های لازم با مراکز برگزاری کنکور انجام شده و تعدادی از گروه های مذکور در محل برگزاری آزمون سراسری مستقر هستند.

منصوریان همچنین افزود: در این راستا همچنین تمهیدات لازم برای پایداری شبکه برق در روزهای قبل از  برگزاری آزمون سراسری اتخاذ شده و پیش بینی‌های لازم از قبیل بررسی شبکه ها، پست ها و لوازم اندازه گیری در محل برگزاری آزمون توسط نیروهای این شرکت برای تداوم  پایدار برق صورت گرفته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت در پایان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق از مشترکان خواست به منظور حفظ و کمک به آرامش فرزندان عزیزمان در زمان کنکور با صرفه جویی در مصرف برق، نیروهای صنعت برق را در پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی برق یاری کنند.

بیشتر بخوانید   پروژه‌های عمرانی و زیرساختی به‌نام شهدا مزین شود

انتهای پیام//

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها