۳۰ میلیارد تومان اعتبارات بحران به استان خراسان جنوبی تخصیص می‌یابد

موضوع تخصیص کامل ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات بحران به استان در دیدار استاندار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح شد که با نظر مساعد دکتر نوبخت همراه شد.

به گزارش”پیام خاوران“، طی دیدار استاندار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، موضوع تخصیص کامل ۳۰ میلیارد تومان اعتبارات بحران به استان مطرح شد که با نظر مساعد دکتر نوبخت همراه شد.

قول سفر دکتر نوبخت به استان در آینده نزدیک نیز از دیگر نتایج این دیدار بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، نسبت به تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه های استان نیز، قول مساعدت داد.

دکتر نوبخت با تأکید بر تحقق صددرصدی مصوبات سفرهایش به استان، برای تأمین اعتبارات مورد نیاز برخی پروژه‌های راه و آب روستایی از محل فاینانس و ماده ۵۶ نیز وعده پیگیری داد و از تأمین اعتبار لازم برای آبرسانی سیار به مناطق روستایی و عشایری استان گفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در زمینه تأمین اعتبار لازم برای احداث ساختمان اداری مورد نیاز برخی دستگاه ها همچون ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، مدیریت تعاون روستایی، حوزه هنری و… قول مساعد داد.

موضوع نیاز بخشداری ها به ویژه موارد جدید التأسیس به ساختمان اداری نیز از دیگر درخواست های استان برای این دیدار بود.

پیشنهاد خاص استان در این زمینه، تأمین اعتبار خرید ساختمان مورد نیاز به جای احداث مجتمع های اداری بود که مورد موافقت قرار گرفت.

در این درخواست، موضوع تأمین ساختمان مورد نیاز مجتمع اداری در بخش های ارسک، زهان، شاسکوه، ماژان، سرداران، شاخنات، گزیک، اسلامیه و سه قلعه مدنظر بود که در مسیر بررسی و کارشناسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   ورود قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه خراسان جنوبی به اجرای ۱۲۸ پروژه محرومیت‌زدایی‌

این دیدار با حضور فرهادی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و پورعیسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد.

موافقت معاون رئیس جمهور با استخدام نیرو برای بخشداری های جدیدالتأسیس

استاندار خراسان جنوبی همچنین با اشاره به دیدار انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، از موافقت معاون رئیس جمهور و سازمان امور اداری واستخدامی کشور برای برگزاری آزمون جهت استخدام نیرو جهت بخشداری های جدیدالتأسیس خبر داد.

ملانوری خاطرنشان کرد: در پی دیدار با دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ، موافقت این مجموعه با جذب نیرو از طریق آزمون برای اشتغال در بخشداری های جدیدالتأسیس استان اخذ شد.

وی از نقش بخشداری ها در خدمات رسانی مطلوب به مردم گفت و متذکر شد: ایجاد پست های سازمانی به جذب نیرو در یک مجموعه اداری کمک کرده، سطح خدمات را افزایش می دهد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: براساس پست های مورد نیازی که در استان تعریف می شود، از طرف سازمان امور اداری و استخدامی مجوز استخدامی نیرو نیز صادر خواهد شد.

ملانوری خاطرنشان کرد: با تعریف پست سازمانی، زمینه برای استخدام و بکارگیری نیروهای بومی منطقه نیز فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها