اختصاص بالاترین تعهد گازرسانی روستایی در کشور به استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز استان برای دومین سال متوالی بالاترین تعهد گازرسانی روستایی را در بین شرکت های گاز استانی به خود اختصاص داده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در نشست صمیمی با کارکنان اعلام کرد: بدون شک تلاش و توانمندی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی موجب شده است که برای دومین سال متوالی بالاترین تعهد گازرسانی روستایی برای گازرسانی به ۲۱۲ روستا به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: بر اساس روایات، خدمت به خلق یکی از مهم‌ترین و با فضیلت‌ترین عبادات است و امیدواریم امسال با یاری خداوند و همت کارکنان، با اتمام پروژه های گازرسانی روستایی در خدمت به مردم سربلند شویم.

وی گفت: طی سال گذشته با وجود شرایط خاص کشور و بیماری کرونا ۶۳۴ روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند و این رکورد بی سابقه مهر تاییدی بر توانمندی، تعهد پذیری و روحیه بالای خدمت رسانی کارکنان شرکت گاز خراسان جنوبی است.

هاشمی تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۲۱ روستا در اقصی نقاط استان از نعمت گاز بهره مند هستند و با اتمام پروژه های گازرسانی تا پایان امسال بیش از ۹۸ درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تاکید کرد: با هماهنگی کلیه مدیران، روسای واحدها و نواحی، جهت رفع مشکلات کارکنان اقدامات و برنامه ریزی های لازم به صورت جدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ممنوعیت فروش بلیت در پایانه مسافری بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها