تجلیل وزیر ارشاد اسلامی از دو فرهیخته پیشکسوت خراسان جنوبی

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارج نهادن به هنرمندان بویژه پیشکسوتان که کوله باری از تجربه های گرانبها را بر دوش دارند، ارج نهادن به فرهنگ و هنر این سرزمین است.

به گزارش “ پیام خاوران “، سید عباس صالحی با اهدای لوح تقدیر از غلامحسین یوسفی متخلص به ناقوس، شاعر و غزل سرای پیشکسوت و محمد اطمینان هنرمند پیشکسوت مینیاتور استان تقدیر کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با حضور در منزل غلامحسین یوسفی و محمد اطمینان، ضمن تقدیم لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، عنوان کرد: جامعه هنری و فرهنگی خراسان جنوبی در قبال هنرمندان پیشکسوت مسئول است و باید از تجارب ارزشمند این عزیزان استفاده کرد.

ناصر نبی زاده با اشاره به این که بررسی آثار این دو فرهیخته اهل خراسان جنوبی موید این واقعیت است که سرمایه های عظیمی در حوزه شعر و هنرهای تجسمی در استان وجود دارد، بیان کرد: ارج نهادن به هنرمندان بویژه پیشکسوتان که کوله باری از تجربه های گرانبها را بر دوش دارند، ارج نهادن به فرهنگ و هنر این سرزمین است.

در این دیداراین دوفرهیخته پیشکسوت استان، ناصری فرماندار بیرجند بهاری مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، ، معاونان و تعدادی از کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فردوس پیرترین شهر خراسان جنوبی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها