۲۴ هزار و پانصدمین قطعه زمین در استان خراسان جنوبی واگذار شد

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: آیین واگذاری ۲۴ هزار و پانصدمین قطعه زمین در استان به نمایندگی در روستای حاجی آباد بشرویه برگزارشد.

به گزارش “ پیام خاوران ” علی اصغر آسمانی مقدم  گفت: در راستای رفع نیاز مسکن اقشار کم درآمد و با هدف بهبود و افزایش مسکن مقاوم، ۲۴ هزار و پانصدمین قطعه زمین در خراسان جنوبی، به نمایندگی در روستای حاجی آباد بشرویه واگذار گردید.

وی  قیمت بالای زمین و مسکن در شهرها بالاخص شهر بشرویه را هدف دیگر این اقدام برشمرد و از مردم خواست با توجه به شرایط ویژه واگذاری زمین و تسهیلات، از این موقعیت استفاده کنند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی نماینده مردم سرایان، فردوس، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، مردم را  به استفاده از شرایط به وجود آمده و بهره مندی از خدمات بی نظیر بنیاد مسکن دعوت کرد.

وی دستگاه‌های متولی را به ارائه خدمات به روستای حاجی آباد و همکاری با بنیاد مسکن برای ایجاد یک الگوی معماری و شهرسازی مدرن و جدید ملزم کرد.

شایان ذکر است در این مراسم فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند که کلنگ احداث واحدهای مسکونی نیز در همین راستا به زمین زده شد.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اخبارانتظامی‌ |كشف بیش از 15 کیلوگرم حشیش در شهرستان"فردوس"

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها