۹۵ درصد مطالبات گندم‌کاران خراسان جنوبی پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی گفت: ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان استان در سال جاری تاکنون ۱۲۶ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال بوده که از این میزان معادل ۹۵ درصد به حساب کشاورزان واریز شده است.

به گزارشپیام خاوران، مجید اسداللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۱۱۹ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال از پول گندم‌های خریداری شده به حساب کشاورزانی که گندم خود را تحویل مراکز خرید داده و فایل آنها به بانک ارسال شده، واریز شده است.

وی بیان کرد: خرید تضمینی گندم در حال حاضر به بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ تن رسیده که در قالب ۷۱۱ محموله به مراکز خرید استان تحویل داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی اظهار داشت: تلاش داریم در ادامه فصل خرید، روند پرداخت به همین شکل تداوم یابد و در حداقل زمان ممکن مطالبات گندم‌کاران پرداخت شود.

وی گفت: امسال به دلیل بروز خشکسالی گسترده در کشور و استان میزان خرید گندم از کشاورزان مانند سایر نقاط کشور کاهش داشته است.

اسداللهی افزود: خرید گندم در خراسان جنوبی از اواخر اردیبهشت امسال شروع شد و همچنان این روند تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: ۱۷ مرکز خرید تضمینی گندم کشاورزان در استان دایر است که سعی می‌کنیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراکز محصول کشاورزان را تحویل بگیریم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تواضع و پاک دستی دکتر نوربخش مایه افتخار کشور است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها