رسيدگي به تخلفات ۱۱ شركت حمل و نقل مسافر در خراسان جنوبی

رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از رسیدگی به تخلفات ۱۱ شرکت حمل و نقلی مسافر (برون شهری) در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، به منظور نظارت بر اجراي دقيق قوانين و مقررات حمل و نقل برون شهری، جلسه كميسيون رسیدگی به تخلفات بخش حمل ونقل جاده ای موضوع ماده ۱۲، طی ۲ ماه اول سال جاری برگزار و به تخلفات ۱۱ شركت و موسسه حمل و نقل مسافر رسيدگي، تصمیمات لازم اتخاذ و احكام مربوطه صادر شد.

رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در ۳ ماه اول سال جاری یک جلسه کمیسیون ماده ۱۲ استانی برگزار و طی آن به تخلفات ۱۱ شركت حمل و نقل مسافر مستقر در استان خراسان جنوبی رسيدگي شد.

عفت رضایی درخصوص آری صادره در اين جلسه اعلام کرد: با توجه به میزان صلاحیت های تفویضی به استان، در مجموع برای شرکتهای دارای تخلفات نوبت اول تذکر کتبی، نوبت دوم جریمه نقدی صادر و احکام مربوطه ابلاغ شد.

رضایی در خصوص تخلفات انجام شده در بخش حمل ونقل مسافر نیز عنوان کرد: عدم رعایت مقررات تهیه، تنظیم و استفاده از صورت وضعیت، حمل بار تجاری،عدم رعایت تکالیف مقرر در زمان تاسیس و بهره برداری، عدم رعایت پروتکل ای بهداشتی و دستورالعمل صادره و ….. از جمله تخلفات انجام شده از سوی شرکت های حمل ونقل بوده است.

رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به کاربران بخش حمل ونقل جاده ای و رضایت آنها افزود: این اداره کل نظارت مستمر بر فعالیت های بخش حمل ونقل جاده ای برون شهری را دارد که سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ راه ارتباطی با مخاطبان این بخش ایجاد کرده است تا بتواند نظرها، پیشنهادها و شکایت های افراد را دریافت و به آنها رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید   ادارات خراسان جنوبی نسبت به جذب اعتبارات تا پایان شهریور اقدام کنند

وی افزود: تخلفات مربوط به شرکت ها و موسسات حمل ونقلی در کمیسیون ماده ۱۲ آئین نامه اجرائی تبصره (۱) ماده (۳۱) قانون نحوه رسیدگی به تخلفات و اخذ جرایم رانندگی با حضور مدیرکل، نماینده صنف مربوطه، مسئول اداره حقوقی بررسی و احکام مربوطه صادر می شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها