تسهیلات ۷ میلیون تومانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می‌توانند با مراجعه به کانون بازنشستگان برای دریافت تسهیلات ۷ میلیون تومانی نام نویسی کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدحسین براتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازنشستگان و مستمری بگیران بدون محدودیت زمانی در هر روزی می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی شهرشان برای دریافت تسهیلات ۷ میلیون تومانی ثبت نام کنند تا به ترتیب لیست تسهیلات به آن‌ها اعطاء شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: این وام با بازپرداخت ۲ ساله و سود ۴ درصد است و مبلغ هر قسط نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.

براتی با بیان اینکه اولویت واریزی‌ها با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده اند ادامه داد: بر اساس گفته رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیرن شهرستان بیرجند، سهمیه امسال جوابگوی ثبت نامی‌های جدید نمی‌شود و کسانی که از این به بعد برای دریافت تسهیلات ثبت نام می‌کنند طبق اولویت بندی‌ها زمان واریز تسهیلات شان به سال بعد موکول می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد:در مورد بحث بیمه تکمیلی نیز تمام کسانی که بازنشسته و مستمری بگیر هستند می‌توانند خود و خانواده خود را که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، بیمه تکمیلی کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام بیمه تکمیلی هر سال مهر ماه انجام می‌شود و ماهانه ۵۵ مبلغ هزار تومان به ازای هر نفر برای حق بیمه تکمیلی از حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران کسر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام / ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرمانداران به تسریع در روند اجرای پروژه های آموزشی توجه ویژه داشته باشند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها