مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی خبرداد: انجام ۹پروژه تحقیقاتی باهمکاری دانشگاه‌های معتبرکشور

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۹ پروژه تحقیقاتی با همکاری دانشگاه‌های معتبر کشور انجام شده است.

به گزارش‌ “پیام خاوران”  مهدی دادگر اظهار داشت: تمام پروژه ها و فعالیت های تحقیقاتی صورت گرفته درشرکت توزیع نیروی برق استان با استفاده از ظرفیت های دانش بنیان انجام می شود.

وی بیان کرد: همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان با دانشگاه ها،مراکز علمی و تحقیقاتی و  شرکت های دانش بنیان براساس اولویت های تحقیقاتی شرکت که در کمیته تحقیقات مصوب می شود، صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: برهمین اساس ابتدا پروپوزال شرکت های تحقیقاتی در کمیته تحقیقات شرکت مطرح و بعد از تایید آن کمیته، قرارداد نهایی به منظور انجام پروژه بسته می شود.

دادگر با بیان اینکه  تمام پروژه ها و فعالیت های تحقیقاتی صورت گرفته در راستای فعالیت های اصلی شرکت و با استفاده از ظرفیتهای دانش بنیان  است افزود: تاکنون ۹ پروژه تحقیقاتی با همکاری های دانشگاه های معتبر کشور انجام شده که از این بین تعداد ۳ پروژه دردانشگاه عالی دفاع ملی، ۳ پروژه دردانشگاه بیرجند،۲ پروژه در دانشگاه صنعتی بیرجند، یک پروژه در دانشگاه آزاد بیرجندبه پایان رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بیان داشت: همچنین یک پروژه جدید نیز در سال ۱۴۰۰ با دانشگاه صنعتی بیرجند و ۱ پروژه هم در دانشگاه ارومیه آغاز شده که در مرحله انجام تحقیقات می باشد.

زمینه برای همکاری شرکت توزیع برق با شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یکی دیگر از زمینه های همکاری شرکتهای دانش بنیان با شرکت توزیع برق استان را استفاده از پتانسیل کدنویسی و محصولات نرم افزاری تولید شده دانست.

بیشتر بخوانید   واحدهای تولیدی برای کاهش مصرف انرژی همراه مردم هستند

دادگر افزود: این امر توسط شرکت های دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در انجام ماموریت های شرکت توزیع برق استان صورت می گیرد.

وی افزود: کارگروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان به ریاست مدیر عامل شرکت و با حضور معاون برنامه ریزی و مهندسی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ  و همچنین دو عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان مشاور برگزار می شود که وظیفه تعیین اولویت های تحقیقاتی شرکت و بررسی پروپوزال و طرحهای تحقیقاتی شرکت های دانش بنیان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها