سفراستاندارخراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه + عکس

استاندار خراسان جنوبی امروز در سفر یک روزه به شهرستان مرزی زیرکوه ضمن بازدید از روستاها با اهالی و معتمدان روستاهای این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران ” حمید ملانوری  امروز و در ادامه سفرهاي شهرستاني با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار و نيز جمعي از مديران كل ستادي و استاني  از برخي مناطق روستايي زيركوه بازدید کرد

حضور استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم روستای گمنج

استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم گمنج از توابع شهرستان زیرکوه حضور یافت.ملانوری با اهالی و معتمدین این روستا دیدار و گفتگو کرد.

شرایط روستا، محصولات کشاورزی و مشکلاتی که در گمنج وجود دارد، محور گفتگوی مردم با استاندار بود.

 

حضور استاندار در روستای مهمانشهر

در جریان سفر به شهرستان زیرکوه، استاندار خراسان جنوبی در روستای مهمانشهر حضور یافت.ملانوری با حضور در مهمانشهر از وضعیت این روستا مطلع گشت.

وی ضمن گفتگو با اهالی اين روستا، از مسایل و مشکلات مهمانشهر مطلع شد.

مهمان شهر (آهنگران) روستایی در بخش مرکزی شهرستان زیرکوه است که با ۱۲۰ خانوار، حدود ۴۰۰ نفر جمعیت دارد.

 

حضور استاندار خراسان‌جنوبی در منطقه گردشگری همت آباد

استاندار خراسان‌جنوبی در منطقه گردشگری همت آباد شهرستان زیرکوه حضور یافت.ملانوری به منظور بررسی جاذبه های گردشگری زیرکوه، به عنوان یکی از محورهای توسعه شهرستان به این منطقه کویری رفت.

کویر همت آباد، یکی از غنی ترین و فعال ترین اکوسیستم های بیابانی از نظر پوشش و تنوع گیاهی و جانوری در ایران است، که نعمت بزرگی برای مردم شهرستان زیرکوه به شمار می رود، در این کویر، شترسواری، سافاری و اقامت در سیاه چادرهای عشایر، لحظات به یاد ماندنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

این بازدید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، فرمانداران شهرستان های زیرکوه و درمیان همراه بود.

بیشتر بخوانید   برگزاری وبینار فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی در حوزه گردشگری +پوستر

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها