افزایش ۲ برابری بیماران بستری کرونا در بیرجند/۴ مادر باردار مبتلا به کرونا بستری شدند

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند از افزایش دو برابری بیماران بستری کرونا خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “علیرضا محمودی راد به خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۴ مادر باردار در بیمارستان با تشخیص بیماری کرونا بستری شدند و خوشبختانه تاکنون حال این بیماران خوب است.

وی افزود: یک بیمار زایمان کرده و حال مادر و نوزاد خوب است که امید داریم با مراقبت‌هایی که می‌شود به سلامت از بیمارستان مرخص شوند.

محمودی راد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش خارج از حد معمول بیماران کرونا در استان‌ها و شهرستان‌های همجوار درخواست داریم هموطنان از سفر کردن خودداری کنند حتی اگر نیاز به مراجعه به پزشک و مراکز درمانی دارند در شهر خود و مرکز استان خود پیگیری کنند.

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند بیان کرد: مردم از هرگونه جا به جایی پرهیز کنند چون انتقال بیماری به شهرهای دیگر باعث می‌شود تمام کشور درگیر شود و درگیری تمام کشور هزینه‌های اقتصادی، اجتماعی و روحی و روانی زیادی را برکشور تحمیل می کند و دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد.

محمودی راد تصریح کرد: طی دو الی سه هفته گذشته آمار تست‌های کرونا افزایش پیدا کرد و به نسبت افزایش تست گیری، تست‌های مثبت گزارش شده بالا رفت.

وی گفت: به طوری که ۴ برابر قبل تست‌ها مثبت شدند و بیماران بستری هم اگر طبق روال قبلی پیش رویم شاید ۳ الی ۴ برابر بستری بیشتر می‌شد، اما خوشبختانه با اجرای پروتکل درمان سرپایی و ایجاد پرونده بستری سرپایی و تزریقات سرپایی برای بیماران کرونایی، بیماران بستری به دو برابر افزایش پیدا کردند و از حدود ۳۰ بیمار به ۶۰ بیمار رسیدند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   سالنامه آماری ۱۴۰۰ خراسان جنوبی منتشر شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها