روند احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی شتاب می گیرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با استفاده از توان و ظرفیت دستگاه های اجرایی، روند احداث پروژه باغ موزه دفاع مقدس شتاب می گیرد.

به گزارش “پیام خاوران“، حمید ملانوری با بیان این مطلب در جریان بازدید از مركز فرهنگی دفاع مقدس (باغ موزه دفاع مقدس ) استان خاطرنشان کرد: باغ موزه دفاع مقدس، از بزرگترین مراکز فرهنگی و تفریحی استان است.

وی تأکید کرد: این موزه به جهت این که بر پایه معرفی واقعیت های دفاع مقدس، ایثارگری هایی که مردم در طول ۸ سال دفاع مقدس داشته اند و مبارزات دوران پیروزی انقلاب احداث می شود، بسیار ارزشمند است.

استاندار با تأکید بر این که باغ موزه دفاع مقدس در معرفی قطعه ای مهم از تاریخ انقلاب اسلامی نقش دارد، گفت: این موزه به عنوان مرکزی برای آشنایی نسل های آینده با فرهنگ ایرانی اسلامی و انتقال آموزه های شهادت، ایثار، از خود گذشتگی، صبر و گذشت خواهد بود.

ملانوری متذکر شد: باغ موزه دفاع مقدس از اساسی ترین پروژه ها و اقدامات فرهنگی است که در دستور کار استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در زمینه اقدامات اجرایی در این پروژه، تاکنون زمین مورد نیاز و نقشه کار تهیه شده و مقدمات کار برای اجرای عملیات عمرانی فراهم شده است.

استاندار، هدف از این بازدید را اطلاع از روند اجرای کار و پیشرفت فیزیکی پروژه عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، با دعوت از دستگاه های متولی در آینده نزدیک، روند اجرای این پروژه شتاب خواهد گرفت.

ملانوری تأکید کرد: هدف ما از کمک به تسریع در روند اجرای کار با هم افزایی دستگاه ها این است که باغ موزه دفاع مقدس به عنوان یک مرکز فرهنگی و تفریحی به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد و مردم استان و مسافران بتوانند از این فضا به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید   خواسته‌های درمانی سربیشه و نهبندان پیش روی معاون وزیر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها